laupäev, juuli 01, 2006

Aurora:
Mul oli eile täiesti siiras soov jõuda randa enne kl 11 ja isegi kõik eeldused seda teha. Kristjan S. pidi minu juurest enne kl 9 läbi tulema ja tooma ära theki, lisaks autoga linna viima. Kõigepealt jäi Kristjan S. pool tundi hiljaks ja siis näitas tema kaaslanna mulle oma portfoliot ning magistritöö kavandit . Mis paljastasid , et nende autor on düsgraafik. Mille väljaütlemine sundis tütarlapse tegutsema ja mind autos ootama. Samas -- Kristjan S.iga oli huvitav vestlus.
Vahepeal ajasin asju ja randa jõudsin peale kl 14. Iroonilisel kombel on just siis, kui oled võtnud kaasa huvitava lektüüri, mis on sinu kätte jõudnud ebatõenäolisel viisil ja just siis , kui vaja (National Geographicu aastatagune mürkide erinumber, mille leidsin kunstiklassik R.M. maakodust nädal tagasi, kui käisin seal konkureeriva rühmituse jaanitulel).... Just siis satud kokku vana tuttavaga, keda on tõesti meeldiv näha. Ja kes on samuti terve hommikupooliku randajõudmist edasi lükanud.
Veel avastusi eilsest päevast:
1. Kõik impulsid tulevad tõepoolest sinu seest. Nägin eile inimest, kelle puhul ma olin veendunud , ja tükk aega järjest, kusjuures pigem omakasupüüdmatult, et tegemist on Universumi Kõige Ilusama Olendiga. Ja olgem ausad -- sellist avastust ei saanud ju enda teada jätta. Mida ma ei teinudki ja ajasin selleteemalise jutuga paljudel inimestel juhet kokku, kusjuures korduvalt. Lõpuks ka Objektil endal -- ja samuti korduvalt. Viimati 3 nädalat tagasi. Kas see, kui oled ebaadekvaatses seisundis festivali lõpupeol, läheb arvesse kui vabandav asjaolu? Mina ka ei tea.
2. Järelikult on asi milleski muus. Milleski sügavamas. Näiteks selles, et kellegi kaudu saad sa teada olulisi asju, mida sul on vaja just sellel hetkel teada saada. Ja nagu ilmneb alles tükk aega hiljem, võiski olla nii, et sel hetkel ajas oli nende asjade teadasaamine sinu jaoks Elu ja Surma küsimus. Ja loomulikult tundub Messenger ("I am just a messenger!" Spinal Tap) silmipimestav. Kui ilus võis tunduda vanadele roomlastele mingi suvaline higine ja omadega läbi sõdur, kes oli just jooksnud 30 km, et tuua võidusõnum... Ma arvan, et see reamees Claudius või Remus tundus kõigile täiesti jalustrabav. Nad jumaldasid teda.
Ja üks olulistest asjadest, mida minu Messenger mulle ütles( siis, varsti 2 aastat tagasi), oli järgmine: "Sa peaksid rohkem harjutama improvisatsioonilisi situatsioone." Mille kaudu jõuame kohe järgmise punktini.
3. Nende improvisatsiooniliste situatsioonidega teenitud raha paigutub halastamatult lahtrisse: Kergelt Tulnud, Kergelt Läinud. Eriti kui kohe pärast raha kättesaamist minna shoppama. Ja osta järgmised asjad:
käekott (200.-, Kaubamaja allahindlus, alghind mingi 500);
võrksukad (105.-)
teine komplekt lauvärve seeriast Road Trip (Manhattan, 83.-);
ripsmetushsh (isegi odav, 66.-, firma Rimmel);
võrksukad Tütarlapsele, Kes Pakub Niinale, Mulle ja Niina Poisile Helsingis Öömaja (105.-, loomulikult teistsugused, kui mulle endale);
2 võimalikku rekvisiiti (a` 33.-);
kuldne/indigovärvi pluus (Humana, kõik asjad 15.-).
4. Ka õhtul väljaskäimine on kallis. Isegi kui õhtu suhteliselt vara lõpetada.
5. Tagasi shoppamise juurde -- äärmiselt iroonilisel kombel leiad sa ühekordsed kokteiliklaasid nädal aega pärast seda, kui oled neid meeleheitlikult otsinud. Sest sul tuli koos Kunstiklassiku Ilusa Tütrega idee pakkuda jaanipäevalistele maasikamargaritasid ja sa võtsid klaaside otsimise enda peale. Need klaasid on suhteliselt odavad ja ära peidetud Tallinna Kaubamajasse nurga taha. Nädal tagasi oli sul palavik, millest hoolimata käisid sa enda arust läbi kõik enamvähem kesklinnas asuvad kaubanduskeskused.
6. Inimesed , kes käivad moeringkondade pidudel, jätavad suhteliselt ängistava mulje. Pikemat analüüsi ei viitsi hetkel siia kirja panna. Välja arvatud: Fotograaf J. I & I. Eelpoolmainitud Endine Universumi Kõige Ilusam Olevus. Või on asi selles, et kedagi teist ma ei tundnud? Kah võimalik. Aga nad JÄTSID seletamatult sünge mulje. I. & I. olid nõus. I. saab sellel nädalal Nädala Kõige Ilusama Inimese Tiitli. Minu peas.
7. Kui kuulata sama plaati nädal aega järjest, hakkab see kergelt, tõesti kergelt närvidele käima. Isegi kui tegemist on Klassiku Suurimate Hittide plaadiga, mille kõrvetas mulle R. Millalgi aprillis. Oh Issand.
8. Aga kõigel sellel pole erilist tähtsust. Sest. Juba 35 tunni pärast. Ootab. Mind. Teisel pool. Vett. Minu. BILLY!

1 kommentaar:

Aurora ütles ...

Niina:
Hõõh?