kolmapäev, juuli 26, 2006

Aurora:
Vahepeal juhtunud.
1.Pinge hakkab langema. Peterburi festivali esinejate koosolek peaks olema homme. Nagu perfoka transkriptis sees oli, pidin nõustama ja veenma Klassikut nr 1 , et ta ikka oleks superstaari rolliga nõus. Ega keskenduks oma minimalistliku monoetenduse ettevalmistamisele, mis toimub alles mõni teine päev. Kui me siis seal veel teretulnud oleme. Never know. Aga küllap oleme.
2.Kaasa tulevad Lillelapsed/Elektronmuusikud.
3.15 pudelit kõige odavamat viina maksab säästumarketis 613.50!
4.Leidsin sellised viigipüksid nagu olen ammu otsinud. Kopli kaltsukast.
5.Aino Ingrid Superstar (glamuurne fotograaf, AbFab)kinkis mulle väga kallist kosmeetikat. Millele leidsin Kopli kaltsukast väärilise meigikoti.
6.Tänahommikuselt fotosessioonilt leidsin laheda juuksuri. Kes loodetavasti teeb mulle ja Ainole soengud pähe.Peterburi.
7. Avastus/soovitus! Mulle ülepingest tekkinud ärevushäire raviks kirjutatud Xanax (mis läks muuseas peale jubeda perioodi möödumist iseenesest üle! Ärevushäire nimelt!) võtab jalust kergelt nõrgaks ja pea surisema. Mis raviks, st töövõime säilitamiseks ja kokkukukkumise vältimiseks ei sobi -- palderjan on palju parem! -- küll aga meelelahutuseks. Mida proovisin Kadriorus vastuvõtul, kuhu kutsus mind Üllatus-Strateeg. Võtad oma pool tabletti sisse, alkoholist eriti ei hooli (aastakäiguveinid), vist ei soovitatagi (Aga noh, ma olen ka oma "nooruses",5-6 aastat tagasi põhiliselt,läbinud psühhotroopsete ainetega eksperimenteerimise perioodi. Kontrollitult, muuseas. Ja praegu ma midagi ei tarbi. Aga mis on asja point -- mina pole küll oma elus kohanud keemiat, mis alkoholiga kokku ei käiks. ). Chillid. Eliit joob veini, enamus mitte vähe. Mõtled: nii tekibki alkoholism. Vastuvõtt vastuvõtu järel, ühest klaasist saab märkamatult 8... Aga mul on minu Xanax, o,25 mg. Pea suriseb, kuulad teisi. Toredad inimesed. Kuigi on ka mõttetuid diplomaadi-tüüpe. Meeleolu elavneb, vestlused muutuvad huvitavamaks. Vaatad teisi. Chillid. Võtad igast aastakäiguveinist ühe lonksu, mõtled seda tehes oma veiniaustajast isale. Lõpuks kargeleb eliit mingis rahvalikus ringmängus,röögib laulda.... Mõtled: Jumal tänatud, et mul on mingid piirid ja eneseväärikus. Õnnistatud Xanax, see vanem versioon, kiiretoimeline.
8. Ja vastavatud raamatukogus, mille avamist tähistatigi, ilmub taaskord välja See Tool. Philippe Starck on GEENIUS!

2 kommentaari:

Maris Palgi ütles ...

"Ja vastavatud raamatukogus, mille avamist tähistatigi, ilmub taaskord välja See Tool. Philippe Starck on GEENIUS!"

- Ostap Bender ja saatuslikud 12 tooli ehk elukunstnik Ostap ja maleklubi või Sina ja disainiajakiri.
Usu mind, neid toole tuleb veel!

Maris

Aurora ütles ...

LAHE!
Tool nr 1 oli seal poes.
Tool nr 2 oli Kadriorus. Seesama.
Tool nr 3 oli Kuulsa Arhitekti juures.