pühapäev, juuli 30, 2006

Aurora:
Torman Tähtsale Kokkusaamisele. Disainer ning Kuraator. Seoses ühe olulise kunstisündmuse konkursiga. Olen täis riputatud Vihjeid : roosa marmori värvi sukad (vt ka: palazzod), valge/kuldsed platvormrihmikud (vt ka: koturnid), pruun/kuldne/türkiissinine seelik (vt ka: disainer Krista Rambak), roosa zhabooga pluus (vt ka: firma Next), puust käevõrud (vt ka: Eesti mütoloogia), kaashelmed (vt ka: Murano klaas), Maoori tätoveering (vt ka: Uus-Meremaa müstika), eksootiline käevõru (vt : ka Polüneesia käsitöö), klaasist ja hõbedast käevõru (vt ka: Reykjaviki tänavaturg).
Kirikukellad helisevad, Päike paistab.
Kiirustan. Mulle tundub, juba mõnda aega, et täpsus on väga tore.
Ma ei taha sekunditki hiljaks jääda.
Kohtan Oma teel oma Tartu Sõbranna õde ja viimase meest. Nemad tulevad Jumalateenistuselt.
Kiirustan mööda Kolmest Purjus Mehest. Vabandan. Üks ütleb: Laske mu pruut mööda. Naeratan. Ütlejal on tõmmu jume, mustad silmad ja kongus nina. Taga-Kaukasus?
Kuulen: Aga mina olengi Casanova ja Don Juan.
Mõtlen: vihje /käeviibe Teispoolsusest?
Saadan Giacomole õhusuudluse. Tema naeratab.

Kommentaare ei ole: