teisipäev, juuli 11, 2006

Aurora:
Vaadake, on üks, tõesti vist minu poolt viimane asi veel. Vaadake, ma õppisin 10 aastat tagasi maalikunsti. Ja meil oli õppejõud, Tiit kuradi Pääsuke, kes esines ühel esimese semestri loengus umbes sellise sõnavõtuga: Teate, mul oli aastaid üks hea sõber. Peeter Mudist. Ja tema jäi haigeks. Ja hakkas värisema. Ja mina pole sellest ajast saadik suutnud vaest Peeter Mudistit külastada. Sest mina, Tiit Pääsuke, olen kuradi snoob. Ja mina, Tiit kuradi Pääsuke, ei talu mitte igaühte. Ja eriti mitte kodanikke, kes värisevad. Ja mina, Tiit Pääsuke, otsustasin, et mina Peeter Mudistit enam vaatama ei lähe. Sest mulle, teate, tundus, et see saab olema mulle natuke ebamugav. set mulle ei meeldi, kui keegi väriseb. SeSt kuidagi ebamugav on. Seda vaadata.
HÜVASTI, 20. SAJAND. HEDONISM. VABA SEKS. LÄHEDUS, MIDA SELLEST OODATAKSE. AGA MIDA EI SAADA.

Kommentaare ei ole: