kolmapäev, märts 26, 2008

Tuntud ja tundmatu

Siis veel seda, et eile õhtul veenis mind pikalt ja tulutult endaga kaasa minema üks minu jaoks täiesti tundmatu tüüp. Varastes neljakümnendates hallinevate juustega keskpärase välimusega mees.
Ta oli tüütu, aga ma olin enda üle uhke, et tunnen kohe koolitatud hääle järgi ära näitleja. Küsisin vist mõnevõrra ülbelt tema viimase aja rollide ja nende retseptsioonide kohta,lisades, et ma näitlejaid ei tunne, sest teatris ei käi. Olin kindel, et tegu on mingi luuseriga, kes Kukus joob. Tüüp lahkus ilma minuta ja keegi ütles ta nime. See kõlas pooltuttavalt, aga mitte enam. Mingi Linnateatrist koondatud luusernäitleja, ei mingit kahtlust.
Täna küsisin ka filmi alal tegutsevalt sõbrannalt, kas ta teab sellenimelist inimest. "Ofkoors", vastas sõbranna. Tuleb välja, et tegu on hinnatud näitlejaga, kes mängib ühte keskset tegelast eesti kõige populaarsemas seriaalis, oli viimase aja kuulsaimas lühimängufilmis ning loeb peale suurele osale reklaamidest.
Ja eile kohatud tütarlaps on juba mind "Orksi frendiks ädinud."

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ta on muidu 1977 sündinud :)

Aurora ütles ...

EI!!!!

Aurora ütles ...

Nii see läheb. Lõpuks kirjeldad põlvkonnakaaslasi sõnadega : "Räpane vanamees"....

Anonüümne ütles ...

Kes oli siis?

Aurora ütles ...

Jeesus, Kiis, kas sa tõesti arvad, et ma seda siia kirja panen nii otse?! Ikka loodad? Nagu aastataguse pastori puhulgi?
Vihjeid on küllalt, muide.