pühapäev, märts 16, 2008

Totaalne muutumine

T avamisele ja sünnipäevale lähen, kandes punasest naturaalsiidist disainerkleiti. Kleidil on salatiroheline paeldetail ja sellega harmoneeruv sama värvi klaasist pärlikee. Viimase ostmiseks laenasin hommikul Pärnust lahkudes raha. Lisaks olen võlgu:
1. I-le
2. noorele skulptorile, kelle loomingut ostsin A-le sünnipäevakingiks.
3. räpparitele, kellest üks on kinni istunud selle eest, et lõi kellegagi tülli minnes pudeli "roosiks" ning selle oma kaaslasele kõrri, purustades unearteri -- süüd kergendav asjaolu on, et ta kutsus oma ohvrile ise kiirabi ja teine sooritas analoogse teo, aga maksis kellegi kinni ... maksan esimesena ära!
4. teisele noorele skulptorile temalt laenatud plasti eest
5. Tele 2-le.
Minule on võlgu kaks suuremat sorti institutsiooni, aga ilmselgelt häirib see neid väga vähe.
Lisaks kannan punast lateksmantlit ja lakksaapaid. Ja helerohelist lauvärvi. Saan palju komlimente. Pidu ise on lahe. Leian ka endale modelli.
Olen nii õhukeselt riides, kuna I viib autoga ära. Olen end suhteliselt üles löönud, kuna minus tõstab pead karjalooma hirm, et kaaslased ta maha kannavad. Eelmisel päeval, Pärnus käies, oli mul kopsujama pärast (see klaas) üsna paha olla ja ma rääkisin oma õnnetusest kõigile. Ja tüüpiline reaktsioon nüüd ongi: " Eile olid suremas, aga täna täiesti elus!"

Aga koju jõuan hommikul kommuunist, esindades pigem stiili, mida minust targemad pead (loe: Briti Vogue`i toimetaja) on nimetanud : Napoleoni väed jäid Moskva all külma kätte. See on: haara ükskõik mida selga, et mitte surnuks külmuda. Sest vahepeal on maha sadanud lumi. Olen M-i toast kaasa haaranud tema bordoopunase fliisi ning puusade ümber sidunud põiepõletiku vältimiseks sealtsamast leitud suure beezhi kampsuni, mis kuulutab, et tema omanik ei jäta naljalt ühtki Viljandi Folki vahele. Lisaks K lilla sall.

Koju jõudes leian hulga uusi meile, millest ühes teatab tuttav noorepoolne ärimees, et olen USA kunstifilmide nädala tasuta nimekirjas ja teises galerist, et installatsioon on osaliselt maha sadanud.

Kommentaare ei ole: