laupäev, juuli 14, 2012

Avamine

Suhteliselt palju inimesi kesksuve kohta.

Pakkusin ainult vett, seda küll värske mündi lisandiga, sest raha oli täiesti otsa saanud ning ma isegi võlgades. Veel laenu võtta selle nimel, et alkoholi avamiseks oleks, tundus too much. Tõin vee Harju tänaval asuvast Tallinna Vee reklaamkraanist. Seeeest läks kõik toodu, kallis shokolaad, korralik siider või vahuvein, kohe pakkumisele.
K tõi Viimsi spa pileti ning E imelise salli. Neid ei jaganud laiali. Küll andsin vähesed toodud lilled (kõik teavad, et vihkan neid) galeriivalvurile.

Tuli K, minu onupoeg, keda ma pole näinud sellest ajast saadik, kui meie ühised vanavanemad surid ja meie isad nende talu pärast tülli läksid ning igasuguse suhtlemise katkestasid.
Viimati mängisime K-ga Võrumaal sõda, olles alla kümne aasta vanad kumbki. Nüüd on K 35-aastane jurist ja kolme lapse isa. Rääkisime omavahel neist kunagistest konfliktidest ja muustki. Selles mõttes vedas, et K tuli just siis, kui mul oli temaga rääkimiseks aega, nii galeriis sees kui pärast väljas.

Afteka minu jaoks meeldejäävaim osa oli sõit taksoga vanalinnast Polymeri, kuhu ma küll kauaks ei jäänud. Taksos oli nimelt pagasiruumis kaks lisakohta, pea sõidu vastassuunas...

Kommentaare ei ole: