neljapäev, juuli 08, 2010

Tänased seisukohavõtud ja õpetussõnad

"Tallinnas butiigi pidamisega pead mingitest asjadest loobuma.Mina tahan Ritzis söömas käia. Ma ei saa sellest loobuda." Mu sõbranna, kellele viin tagasi Päevalehe intervjuu pildistamiseks laenatud kaelakee ja kes elab pool aega Pariisis.

"See kuldne triip on ilus." Tuttav teletöötaja, kes tellib mu enne olulist tööintervjuud ning fotosessiooni oma koju meiki tegema.

"Kas teie otsite orja? /Taustaks lastekisa./ Ma lähen välja... ma helistan sulle kohe tagasi." Pereisa Põlvast.

"See maja imab endasse. " Noor naisskulptor Raja tänaval, kelle töid oksjoni jaoks valin ja kes tuli just tagasi pikemaajalisest residentuurist Berliinis.

"Kata need riided kõigepealt plastikuga -- siis on jäigem. Siis pane pahtlit. See pahtel on tegelikult sama mis plastik, ainult täiteainega. /---/ Ja siis jääb peaaegu nagu modelleeritud." Noor meesskulptor sealsamas, kes ei lahku peaaegu kunagi majast.

"Kui keegi teid süüdistab, olge õnnelikud. See inimene võtab teie karmat vähemaks". Joogaõpetaja, kes on tegelikult ärimees, aga avastanud vabatahtlikuks sertifitseeritud "guruks" olemise võlud.

"Ma andsin Postimehele halva intervjuu! Nad küsisid: "Kuidas te elate?" ja mina ütlesin: "Sellele ei saa vastata!" /---/ Nad ei olnud sellised nagu teie -- lõbusad ja rõõmsad! /Mõeldud on Päevalehe ajakirjanikku, fotograafi ja mind/ Ma ütlesin fotograafile "pojake" ja ta vist solvus..." Minu ema.

Kommentaare ei ole: