esmaspäev, juuli 26, 2010

Sanatoorium Odessa

T nimetab oma sünnipäevanädalavahetust traditsiooniliselt nii. Mina olin seal esimest korda. T vanad sõbrad, inimesed, keda ma pole ammu näinud. Suvila Laulasmaa männimetsas, meri, jutuajamised ning veinijoomine. Loomulikult oli see suurpärane väljasõit ning omamoodi ootuspäraselt venis planeeritust kauemaks -- saabusin Tallinna alles tänaseks sügavaks pärastlõunaks. Täna hommikul sain teada, et M tahab mu kujusid enda kureeritud näitusele Põltsamaal ning ma pean nad restaureerima ja/või valmis tegema järgmiseks kolmapäevaks. Sest tuleva nädala neljapäeva varahommikul sõidan ma neljaks päevaks kirjandusüritusele Soome väikelinna. Esindan Eesti edukat debüütkirjanikku ning otsustasin, et vastan soomlaste ootustele eduka kirjaniku kohta -- kolmekümnendates naine, kes kannab kostüüme, mitte riideid (vt ka: Sofi Oksanen). Mille jaoks mul siis see korsetikollektsioon on, eks ole.

P.S. Nende jaoks, kes seda kõike siin loevad kas siis tulevikus või kusagil mujal maailmas, mainin ära 2010. aasta erakordselt kuuma suve ning pikaleveninud soojalaine. Kolmkümmend ja enam kraadi juba kuu aega järjest. Seda üllatavam oli eile hommikul avastada Laulasmaa rannas jääkülm vesi. Tegu oli uudisekünnist ületava nähtusega, mis jõudis isegi Õhtulehe uudistesse.

Kommentaare ei ole: