pühapäev, jaanuar 10, 2010

Õhtuleht

Mina A-le eilse päeva esimestel tundidel: "Vaata netist, mis pilt on! Ma ei julge ise. Milline pilt on? Kas on ilus? Kas ma näen välja pigem vanem või noorem sellel?"
A kinnitab, et pigem noorem ja et OK pilt on. Ma nõuan mitut kinnitust.
Seetõttu pole ma hommikul päris valmis shokiks, mis tabab mind, kui näen fotot, mis läks esikaanele. Ma näen välja tõsiselt vana ja väsinud. Ma pole ammu, kui üldse kunagi näinud nii jubedat pilti endast. M kommentaar: "Sul oleks nagu mingi nahaprobleem." L seletab, et see on kontravalgus, kusjuures välja valgustatud on mu juuksed, mitte nägu. L ütleb ka, et näen pildil välja, justkui oleksin mõrvanud just viis meest. Ilus pilt on sees. Lisaks näeb mu huulevärv mahakulunud välja, kuigi ma olin fotograafilt ekstra küsinud, ega seda värskendama ei peaks. Fotograaf kinnitas, et pole vaja. Kusjuures -- ma elan ka selle üle.
Loomulikult on Õhtuleht kaval -- viimane versioon loost saadetakse mulle vahetult enne küljendamist ning see on nüüd saanud lisaks paar uut domina-küsimust ning minu mürgise märkuse Rakvere teatri primadonna kohta. Kuid asi on aus -- ütlesin ajakirjanikule, et põhimõtteliselt on kõik, mis lindil, tema jagu. Rakvere näitlejanna sattus mulle ette, sest olin jõuluõhtul vanemate juures ning sunnitud vaatama tema kujutist teleekraanil. Näitlejanna oli inspireerivalt igav, õigemini oli igav see jutt, mis ta telekas ajas, tekitades hulga mõtteid, kas on vaja üleüldse näitlejaid igale poole esindusisikuteks toppida. Ja kuskohast sellised mõtted üldse tulevad?!? OK, see viimane oli nüüd vist T väljend. KUST NEED MÕTTED TULEVAD?!? KUST NEED MÕTTED TULEVAD?!? (Järjest valjemal toonil ja end ilmselgelt üles kruvides).
Ja nüüd pean ma võtma kokku kogu oma tahtejõu, et mitte hakata enda kohta käivaid netikommentaare lugema...
MA EI LOE NEID.

6 kommentaari:

Heli ütles ...

Lugesin ja vaatasin ka. Mulle pilt meeldis, sest oli looga kooskõlas. Tabloidile omaselt rõhutati ju eelkõige Su domina staatust. Suisa järjejutuna kui referentse vaadata.Pildil olev ilme - ohtlik pilk,vastuvaidlemist mittesalliv alfa-e:)
Sellist persoonilugu slo varem ilmselt teinud pole. Kunstniku staatuse rõhutamine oli ilmselt vähetähtis kõrvalfakt. Aga Su töödest saab aimu blogi vahendusel.

Aurora ütles ...

Kui kasutad sõna "pilt" ainsuses, siis räägid ilmselt sellest, mis oli ainsana netiväljaandes ning paberlehes sees. See meeldis mulle ka. Paberlehe kaanel oli nii kole pilt, et mul on hea meel, et see leht on nüüd müügist kadunud.

unihiir ütles ...

Kuna mu laiskus on lausa patoloogiline, tekkis mul huvi nende usinate koristavate käpakeste vastu.

Unknown ütles ...

Paberlehe esikülje pilt ehmatas mind ka ära. :( Vastikud väikesed fotograafid! Minust tehti ka kunagi ammu Postimehele nii kohutav foto, et ma julgenud seda artiklit kellelegi näidata.:( Mõned fotograafid justkui tahaksid kiuste inimestele ära panna ja pärast nurgas itsitada, et sai nüüd. Värdjad.:@

Aurora ütles ...

Maarvan, et see noor tüdruk püüdis, aga midagi läks viltu. Valgus, mõni muu tehniline probleem.... Inimlik eksitus.

Sol ütles ...

See-eest Ekspressi tsitaadiveerus on tsitaadi juures väga ilus foto !
Kuigi me kõik teame, et üks pilt ütleb enam, kui 1000 sõna, ei saa mainimata jätta, et intervjuu oli väga terane. Oleks vabalt võinud veel teravamalt öelda.