reede, mai 23, 2008

Reklaam ja antireklaam

Homme NG Kunstikonteineris Polymeris Diverse Universe IV ja uue galeriiosa avamine.
Cnopti ja minu üheaegne perfokas algab 18. 10 uues galeriis teisel korrusel (jah, ma ei pannud end õigel ajal kirja ja kavas ei ole).
Eile oli üritus Pärnus ja täna käisin ühel oma elu masendavamal kooslolekul. Ütleks nii, et kui pidevalt selliste inimeste ja suhtumiste kokku puutuks (ma ei tunne neid isiklikult), ma muutuks erakuks ja inimpõlguriks. Naiivne lootus osade poolt saada enda kätte väärtuslik kinnisvara ja rahaeraldused segatuna pretensioonikuse, edevuse ja segasepanemisega. Avalikud tülid ja süüdistused. Täiesti õigustatud rünnakud teiste poolt. Lootusetu. Samas seisavad asbesti täis suured saalid ja mitte midagi ei toimu. Oleks ma miljonär ja kunstimetseen, ma neile ka oma raha ei annaks.

Kommentaare ei ole: