teisipäev, veebruar 13, 2007

Rise and Fall of....

Aurora:

Soovitan lugeda Niina ja minu endise rühmitusekaaslase blogist itaever.blogspot.com sissekannet pealkirjaga Seltskonnakroonika. Annab ülevaate kahetuhandete aastate elektroonilise muusika scene`ist, selle tärkamisest, tõusuajast ja kuulsusetust lõpust. Lühidalt ja löövalt.
Kinnitan: kõik on õige.
Mina olin seal .
Kuigi sünnipäeval ma ei käinud, sest kandusin sellest scene`ist eemale juba varem. Olen kursis viimaste (aastate) beebiuudistega, aga mitte viimaste (aastate) pidudega. Ja ausalt öeldes see tiksutamine-sahistamine mulle eriti ei meeldinudki. Aga ma käisin ühe elektronmuusikuga ( ca 1999 -- 2004) ja kogu selles seltskonnas oli siis tunda seda magusat progressi-noole-teravikus-olemist.
Tagantjärele tarkus: kuulsaks ei saanud neist keegi.
Aga tore oli.

Kommentaare ei ole: