neljapäev, august 05, 2010

Veel üks kord Betti kiiluvees

Lähen viie tunni pärast laevale, mis viib mind Soome, Urjalas Tampere lähedal toimuvale kirjandusüritusele. Esindan Eesti edukat debüütkirjanikku. Olen valmistunud, laenates E-lt tema disainerehteid ning valides garderoobi. Just lõpetasin pakkimise. Ning küsimusele, kas vajan mingit erilist dieeti, vastasin pika nimekirjaga. See, et ma mainisin, et sealiha võiks mitte olla, meenus mulle üleeilsel katuse-grillipeol, kui sõin esimest korda elus sealiha toorelt. T, kelle isal oli kunagi tapamaja, veenis mind oma jutuga, et Eestis võib sealiha vabalt toorelt süüa, kõik on kontrollitud. Mul on nüüd natuke kahju, et ma soomlastele ei väitnud, et olen toortoidudieedil ja et mulle tuleks serveerida toorest liha. Nagu näha Sofi Oksaneni pealt, põhineb põhjanaabrite ettekujutus edukast kirjanikust esmastel efektidel. See ja et kirjutama peaks.

Kommentaare ei ole: