esmaspäev, august 30, 2010

Esimene hommik

Ärgates kell kolm öösel oli üsna kohutav olla. Aga, jumal tänatud, see läheb kiiresti progresseerudes yle. Jõime veini, et püsida yleval hoolimata ajavahest ning faktist, et Austraaliasse jõudsime kohalikul varahommikul. Alustasime pärast korraldajatega koha ülevaatamist ning hotelli (roosa naljakas koloniaalstiilis maja) tagasi jalutamist. Kell oli siis napilt kaksteist päeval. Lõpetasime vist (selles ma pole nii kindel) pool kümme õhtul sealsamas. Vein, puhtalt ning Schweppesi ja soodaveega segatult. Kahe sisuliselt magamata öö, ülipika lennureisi ja vajaduse peale end igal juhul siinse normaalse rütmiga kohandada töötas vähemalt minu puhul nagu vikat. Pood nimega Best Bottle on the Hill, kust kanistri juurde ostsin, mälumäng omavahel, sellistes olukordades igavesti korduv vaidlus (T-ga põhiliselt, aga mitte ainult), kas ma olen ikka õige feminist (kõik arvavad, et ma pole)... Vaidlus tänapäevaste iluideealide teemal. Vahepeal jalutuskaik kohalikku kaasaegse kunsti muuseumi -- see on suurejooneline hoonetekompleks,kus T räägib betoonarhitektuurist ja siinse kuulsa tehisranna otsingutel. Tehisranda ei leia me üles. Aga see peaks olema koha lähedal, kus jõe ääres pargipinkidel istume. Jõe enda kohta on festivali korraldajad oelnud, et seal on haid. Vaidlus, kas magevees voivad elada haid.
Ah jaa, meie ülevalolemiseürituse lõpus tuleb kone Postimehest, kokkulepitud artikli täpsustamiseks. Kõnet lõpetades ma ei mäleta, millest toimetajaga rääkisime, välja arvatud tähemärkide arvu (3000) ja aega, mille jooksul peaksin B näitusest (mida Pärnusse vaatama imekombel reede varahommikul jõudsin)artikli kirjutama (2-3 päeva). Ja mis muud seal nii olulist olla saabki -- B kyll kommenteerib, et olin toimetajale põhiliselt rääkinud, et olen Austraalias, kõneminut siia maksab mulle 40 krooni, aga et sellepärast ei pea ta nüüd toru 2ra panema. Mida tal veel mulle öelda oligi?
Igal juhul olen nüüd üleval, on väga varajane hommik ja hotellis liiguvad ringi unised asiaadid ning selle mitte nii unised hallipäised pidajad.
Kell üheksa, nüüd juba kolme tunni pärast, algab sauna ehitamine.

Kommentaare ei ole: