laupäev, märts 17, 2007

61%

Niina:
Selline protsent on renderdatud Aurora videost. Viimane katse ebaõnnestus, nüüd ootan, et arvuti oma mälust parima välja pigistaks. 93%... 96%... 98%... 100!
Jehuu. Valmis.
Kohtusime Auroraga eilsel Kunstnike Liidu aastanäituse avamisel. Fotodega plaatide üleandmise ja muu tööjutu vahele asutas ennast "P", vaimsetel teemadel värvilist maali viljelev pidevalt purjakil kunstnik. Tegi ettepaneku koostööd teha, sest Aurora "hipid" polevat nii professionaalsed kui tema. Rääkis, et ma olen ilus ja et Pink Punki parim perfokas oli tema meelest see, kui mõni aasta tagasi toimunud loomeliitude peol ta mind Carmen Kassiks pidas. Natukese aja pärast ütles: "Aga sa ei ole Carmen Kass. Minu jaoks oled sa liiga ilus. Tõmba vähe tagasi, kas tead." (31% on DVDst kirjutatud) Hetke pärast asus ta sel teemal pikemalt vestlema. "Ma olen alati tahtnud endale kedagi Carmen Kassi sugust". Kui Aurora talle tema enda päevitunud, kuid kergelt paistes näo kadunud ilu meelde tuletas, ütles "P", et jah, ta oli kunagi väga ilus. Et ta on geneetiliselt ilus. Aurora küsis, kas ma mäletan seda aega, nii 10 aastat tagasi. Pean tunnistama, et siis ma "P-d" veel ei tundnud. Eks ole. Avamisel pakkus silmailu ka poeet-ajakirjanik, kes oli Woodstockis skinheadidega tüli norinud ja tumelilla paistes silma saanud. Mida ta osavalt tukaga varjas. (41%...) Hiljem püüdsin vaadata endise rühmitusekaaslase videot Miss Estonia teemadel, aga projektsiooni varjas pidevalt seesama päevitunud, kuid kergelt paistes nägu, mis enam ei rääkinud Carmen Kassist, vaid lihtsalt lasi ripiidi peal, kui ilus ma olen. Otsustasin lahkuda ja tulla Aurora videot monteerima.
(99%... 100%. Raisk, heli katkeb, huvitav, kas arvuti ei jaksa seda plaadilt mängida või ongi täiega kõik halvasti) Mõtlesin, et ilu ja andekusega on ühtemoodi - inimesed, kes seda ei ole, panevad inimesed, kes seda on, ilgelt sitta olukorda. Kui mulle igal jumala üritusel tuleb keegi sellist juttu rääkima, siis on mul kaks võimalust. 1) Ennast kaitsta ja lalisejad (sest reeglina purjus) üle türa saata. 2) Olla sõbralik ja tore inimene, riskida nii sellega, et jutt ei piirdu verbaalse lähenemisega kui sellega, et kõige tulemusel peetakse mind litsiks. (Jess! Arvuti ei jaksanud lihtsalt plaati mängida) Andekusest ma praegusel hetkel ei räägi.
Aga jah. (Jumala tore video on :) Peaks magama tunnikese või paar, et siis esmaspäevaseks näituse ülespanekuks valmistuda.

Kommentaare ei ole: