pühapäev, oktoober 08, 2006

Aurora:

Ei kirjutanud vahepeal, kuna:
1.
Windows 95, mis mul kodus on, ei võimalda seda teha. Enam mitte.
2.
Erinevalt Niinast ei puutunud ma eriti teiste dimensioonide ega paralleelmaailmadega kokku (nagu film, moefotograafia, kontoritöö vms), vaid veetsin aega omaeenda trööstitus universumis. Või, noh, sel hetkel tundus see üsna trööstitu. Ja juhtus ka ainult asju, milletaolistest olin siin juba kirjutanud ja mis ei ületanud mu isiklikku uudiskünnist. Tavalisi asju.
3.
Ja täna lõpuks omandab see vaikne ja omajagu kurb periood uue valguse, sest siin, hallis ja vihmases linnas T. sain kokku masendunud K.-ga. Ja me pidasime improviseeritud koosoleku. Mille käigus avastasime , et a) meil on olnud viimasel ajal üsna samade sümptomitega masendus, b) me oleme huvitatud samasuunaliste asjade tegemisest, põhi-ideena ja c) -- tõesti oluline! -- me mõtlesime välja asjade seeria, mida teostama hakata. Ning, loogilise jätkuna, on -- d) elul jälle mõte. Ja e), ma suutsin defineerida enda jaoks teema, millega tahan nüüd mõnda aega tegeleda. Ja, lõppude lõpuks, f) leida selle teema jaoks ka universaalse pealkirja.
g) see universaalne pealkiri on juba ühe heavy- bändi nimi,tuleb välja, aga
h) MIS SIIS.

Kommentaare ei ole: