neljapäev, jaanuar 05, 2012

Päevikuformaat: 03.01. 2012 - 04.01. 2012

03.01. 2011
Kirjutasin lihtsalt niisama, enda tarbeks.
Ori jättis tulemata -- juba teist korda järjest vähem kui nädala jooksul...
Segadus on üsna korralik, kuna riidepuu läks katki -- lootsin, et mu stammori parandab selle ära, kui kohale tuleb. Nagu eelmine kordki.
Käisin vanalinnas, ostsin oma emale tema poolt E-lt tellitud rooside ja pärlitega baretti -- täpselt komplektis minu poolt kingitud E kinnastega. Viisin J-le savikotta Eesti Naise, kus on jutt eestlannadest, kes on abielus moslemitega, teda huvitav teema.
Läksin C juurde ja laenasin talt ühe asja oma näituse jaoks ja lõhkusin selle C välisuksest minnes juba osaliselt ära. C ja tema uus rootsi peika moodustavad harmoonilise homopaari, kes pakkusid mulle teed, rääkisid oma äsjasest Hiina-reisist ning kuidagi läks jutt religiooni kui sellise peale, pärast mida andis C mulle kaasa ingliskeelse vene müstiku Gurdijevi raamatu.
J tuli minu juurde "Õhtusööki viiele" vaatama.
04.01. 2011
Enamus päevast möödus saatest "Õhtusöök viiele" artiklit kirjutades. See läks valuliselt, kuna pidev probleem oli nii arvutiga (imelik -- praegu pole see nii aeglane midagi...) kui internetiühendusega. Ja märkmed olin endale mitme meiliga saatnud...
Artikkel valmis, käisin poes ning tulin siis tagasi koju -- sedasama saadet vaatama...
Koosolek Konteineris: Stockholmi kunstimess, majaküsimused, Shveitsi kavandatav reis, Global Tartus...
Kõik see kokku kestis minu jaoks, kes ma natuke hiljaks jäin, kella poole üheksast, kui Polymeri jõudsin, kuni kella poole kolmeni, kui olin tagasi kodus.
Ühtlasi vaatasin üle oma konkut, kuhu T põhiliselt mu asju paigutanud on ning avastasin, et mul on päris palju vajalikku seal olemas. Näituse jaoks ilmnenud uusi vajalikke asju, ma mõtlen.

Kommentaare ei ole: