laupäev, mai 15, 2010

Stand Up Tragedy

Selline sõnum mulle:

Juku-kalle Raid
Juku-kalle Raid15. mai 2010. a. kell 23:49
Subject: hi
Hei sina kole inimene ebamäärases mõttestaadiumis ja arusaamatutes aastates!

Et ei tekiks mingit edaspidist jama, ütlen nüüd, kohe ja avalikult sinu äärmiselt arulageda, maitsetu ja pieteeditundetu möla aadressil Delfis (Boris Buracinschi teemadel), et kui vähegi võimalus avaneb, kavatsen sind kiusata, takistada ja sinu teele kõikvõimalike raskusi veeretada. Sealjuures loodan, et ma pole ainuke.

Absoluutselt enam mitte lugu pidades,
jk

Ja selle asja valguses ei kahetse ma ikka mitte mingil kombel, et eile õhtul ameerika residentuurikunstniku DQ stand-up comedy õhtul Krahlis ikka lavale astusin ja oma viimase kahe päeva teema (vaata kasvõi siinseid postitusi)ära rääkisin. Öeldes hakatuseks, et ma pööran nüüd stand-up comedy zhanri korraks stand-up tragedyks.
Tunde hiljem, koos sama ameeriklasega öises linnas taksot oodates.
Mööda sõidab politseiauto.
"Murderers!"
See olen mina.


P.S. Selle eelpooltoodud sõnumi puhul lisab asjale kerget -- aga ainult kerget -- irooniat fakt, et selle on saatnud mulle ilma hammasteta ebamäärases vanuses mees.
Samas on see naistele nende välimuse (kuigi, jah, see "kole" võib kommenteerida ka mu moraalset palet) ja eriti vanuse etteheitmine ikka väga hirmutav.

1 kommentaar:

Sol ütles ...

Jaa, oma arvamuse omamine ja mis veel hullem, selle avalik väljaütlemine on kuritegu. Eriti naisterahva poolt.