laupäev, august 15, 2009

Lihtne elu

Eile: enamus päevast läheb pidzhaamas arvuti taga istudes. Kuraatoritöö. Tartu näitus. Õhtul sõidame koos A-ga maale -- mul on vaja oma isa ära rääkida, et ta minu ja näitusest osa võtvate kunstnike aurafotod ära raamiks. Ma investeerin omamoodi altkäemaksu -- kuna mu isa kulinaariahuvi on tõesti sügav ja aastakümnete pikkune ja ta on spetsialist prantsuse ja hiina köögis, aga tunneb huvi ka muu vastu, mis on professionaalselt valmistatud. Ma ostan populaarsest itaalia restoranist take away`d. See läheb kalliks, kuna tuleb välja, et pean need panna cottad ja tiramisud koos klaasnõudega välja ostma. Aga mu isa on selle üle rõõmsalt üllatunud ja talle meeldivad need asjad, mis ongi tähtis. Raamid pole mingi küsimus. Ta ei küsiks tööraha niikuinii ja nüüd on mu südametunnistus puhtam.
Ja nüüd oleks mul viimane aeg valada Ülo Õuna kanast ("Novell") võetud silikoonvormile kipskapsel. Et teha sellest klassikalisest skulptuurist karamellist koopia. See on osa installatsioonist, mida teen. Õnnetuseks on R ja M, kes seni on skulptuuri asjus konsultandid olnud, Soomes ja pole mu meilile veel vastanud.

Kommentaare ei ole: