teisipäev, august 18, 2009

K aurafoto

K aura on violetne. Ja sinine. Ja natuke valget -- see on ta kaitseingel. Musta ka -- need on emotsioonid. K-le räägitakse, et temas on palju spirituaalsust, et tal on valida, kas olla loominguline isiksus või vaimne juht. Ja et ta võiks inimesi ravida, vähemalt lähitulevikus. Väga tugev intuitsioon.Minule, nagu ma aru sain, rääägiti hoopis maisemast, loomingulisest ja karjääripotentsiaalist. K-d ootavad ukse taga ta mees ja laps ning spirituaalse liidro energia kohta ütleb ta, et see ongi emade roll. Nagu new age poe tädi ütleb, on K tähtede laps ning tema on juba sinise auraga inimeste põlvkonnast.
Kui minema hakkame, on tädil mulle midagi veel öelda. K läheb ees ära. Tädi tahab, et hoopis mina temale midagi ütleksin. "Kuidas ma teile tundun?" -- "Ma ei tea..." Kuulen, et ma ei ole tavaline inimene ning et ma juba ravin ja aitan inimesi. "Aga mul oli ju punane aura!" Kuulen, et ma olin sel päeval närvis (mis on tõsi) ning et mu aurafoto võiks millalgi uuesti teha. Ütlen tädile midagi positiivset ja südamlikku, ta tänab ning ma lahkun poest, aga enne jõuame kokku leppida, et nad tulevad oma aurapildistamisaparaadiga Tartu näituse avamisele fotosid tegema. 1. septembril kl 17 Y-galeriis.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kui see pilt saab suuresti mõjutet jooksvast olukorrast ja "närvis olemisest", siis mis selle pildi mõte on? Oma hetkel valitseva tunde saad ka kuidagi muud moodi paberile pandud (siin blogis oled sa seda ju oivaliselt näidanud) ning selleks vast ei olegi miskit aurafotot vaja.

Nii eksperimendi korras lase endast pilte teha rohkem kui mitu - erineval ajal, erinevas kohas ja kasvõi erinevas riietuses. Miskipärast ma arvan, et saad iga kord erineva pildi ning kui seletaja kipub erinev olema, siis ka erineva jutu jooksva pildi juurde.

Igasugu asju võib ja tuleb ise ja endale teha, peamine on, et see hää oleks ja endale sellise sooja tunde looks ("fuzzy feeling"), aga kas seal pildi "tõlgendusmulinas" miskit tõepõhja leida on?

Ivo.

Sol ütles ...

Aurafoto kõlab nagu aerofoto. Või siis tuntud veekeskuse jäädvustus.
Ma arvan, et see on samasugune lõbustus, nagu oma saatusenumbri arvutamine või Pauksonite aastahoroskoop. Miks ka mitte ja kes ütleb, et see tõsi pole?