teisipäev, september 25, 2007

If you can make it here........................................................

Aurora:

Vahepeal oli (lyhidalt):

Yleeile.
Cnopti perfokas siin Grace Space`is. Kell 8 oli kohal t2pselt kaks inimest : minu poolt kunsti poole v6idetud leedu p2ritolu 2rimees (iiri katoliiklane, nagu ta end veel defineerib, "I want to educate myself!") ja nigeeria kunstnik. See tekitab mus masendust. Siis tuleb v2lja, et yrituse toimumisajaks oli m2rgitud 20-22 30), mis t2hendab, et inimesed j6uavad kohale oluliselt hiljem.Neid on kokku t2itsa palju. Enne perfokat toimub akna all avarii ja p2rast on k6rvalasuvas puertoriiko nurgapoes tulekahju. Perfokast endast ei n2e ma midagi, sest selle ajal seisan n2oga vastu seina ja L peksab mind suure kalaga vastu selga. See on v2hem valus kui arvasin. Mis on kerge pettumus.r22gin ka eesti kunstist.
Selle kohta tuleb hiljem foto. P2rast on sinikad.
Aftekal l2hen R-ga r2igelt tylli, aga loodetavasti r22gime yhtteist selgeks.

Aga enne perfokat leian l6plikult, et tahaksin siia j22da, v2hemalt m6neks ajaks. See on : Brooklyn. See on: Bushwick. Puertoriiko t2navaturg, pyhap2evasel ajal lastega v2ljas olevad aasia perekonnad, see, et mulle tehakse igal sammul komplimente, antakse edasi 6nnistusi ("God bless you!"), sagin ja energia ja et mulle tundub, et siit saab alguse midagi uut ja erilist. Kogu see siia kokku tulnud rahvas, esimese p6lvkonna emigrandid, kes ei saa inglise keelest aru (lillemyyja t2navanurgal, kellelt perfoka jaoks siniseid roose ostan, ei suuda kahel katsel s6na "flower " kirjutada) ja kelle lapsed, praegu pikkade ripsmetega t6mmunahksed beebid, peavad varsti end siinsetele neid p6lgavatele valgetele t6estama hakkama.
Mind peetakse poolakaks ja sakslaseks.
Mulle myyb must loomapoe myyja maha yhe silmaga musta k6rbehiire, kes on vist seniilne ("Miks sa tema vanust kysid? On see siis oluline?"), kellel puudub igasugune hakkimisintinkt. Panen loomale nimeks Jane, ta v6tab omale M, kohalik kunstnik, kellel ei meeldi mu afterpartyl v2lja k2idud avaldus (p2rast viskit, sinist booli ja valget veini), et see loom on loll nagu lauajalg ega m6tle midagi. M arvab, et hiir kuulab teda, kui temaga 6rnalt r22gitakse.

Eile.
Boston. Noorte, v2ga noorte inimeste kommuun, kes korraldavad Slaughterhouse-nimelist tegevuskunsti festivali ja on 22rmiselt entusiastlikud. Kohalik kunstitudeng J teeb v2ga hea perfoka.
Kasutab publiku suhtes v2givalda ja on usutavalt agressiivne. J22n l6puni. Ta on v2ikest kasvu punap2ine nohik, suurte koledate prillidega, kelle kohta ta s6branna ytleb, et tal on Jeesusekompleks. J on olnud kolm n2dalat koomas eelmise aasta l6pus ja 22repealt surnud. NG perfokas on samuti. Ja palju muud, enamuses klassikalised kestvuse peale r6huvad asjad.
(Veel kohatud huvitavaid inimesi, aga Kentuckyst: end vaesusest yles t66tanud must (" I am a black Native American!") kuulus kokk, Dakota indiaanlaste pealik Jooksev Hunt (Punase Pilve lapselaps, kes iganes too oli), vabamyyrlasest ja saientoloogist b2ndimees, skiso, endine merev2elane, kes teeb lapsikuid joonistusi ja tahab teha raamatut, kus on kirjas k6igi maailma inimeste lood ja paljastab mulle yhedollariste saladuse....) Oleks ma 20, ma tahaks niimoodi elada. Kommunis nimelt, mis asub eramajade rajoonis, umbes nagu N6mme tee.
Siin peaks kah foto olema.

T2na 6htu: tagasi.
Just oli v2ljast kosta tulistamist. Automaadivalang. Olin L-le r22kinud, et l2heks v2lja jalutama, aga L oli pilves (kohalike kunstnike pakutud kange kanep ega viitsinud. L : "Yks kerge drive-by. Meil oli v6imalus." V6imalus minna j22davalt kunstiajalukku. Bussis6idul Bostonisse vaatas M mu k2ejooni m6lemal k2el: ("You will live long"), mul olemas pikk edujoon, mida k6igil inimestel yldse pole, samas v2ga kahtlane sydamejoon, mis on algul h2gune ja segane, aga l6puks l2heb natuke selgemaks. L edujoon on alguses selge, aga siis l6peb nagu noaga l6igatult. L lubas seda p2ris noaga edasi l6igata. Samas oli elujoon pikk.

Olen ostnud tossumasina ja valge lateksist med-6e kitli. Tahan T-s2rki kirjaga "Brooklyn", veel parem: "I love Brooklyn".

Kommentaare ei ole: