neljapäev, august 30, 2007

C`mon, bite the big apple, never mind the maggots

Aurora:

Mida ma peaksin arvama meilist, kus domineerivad mõtteavaldused nagu: mul on karmavõlg, take the money and run, save yourselves, universum strikes back ? Ja ükski kokkulepe ega plaan (teada peaaegu aasta tagasi) ei kehti.
Ja keeltesrääkijast, kes helistab mulle hommikul: mis minuga öösel juhtus? Ta palvetas mu eest enda sõnul kl 4-ni. Nõudis isiklikku kokkusaamist. Ütlesin, et sõidan ära. Nõudlik küsimus: "Miks?" Ütlesin, et tööasjad. Kõige eest peab maksma, ka kellegi üleloomulike (?) võimete ärakasutamise (?) eest.

Kas öisel problemaatilisel meilil ja hommikusel kõnel on seost? Või läks inim-jumalike-signaalide-vastuvõtja katki? Või?
Või sellel, et murdsin eile õhtul üht endale antud lubadust?

Inimeste viha kunsti vastu on piiritu, piisab neutraalsel toonil kirjutatud artiklist ajalehes, et lugeda sõimu: "Provintsiiidioodid!" Mul ei tule endal pähegi mingit kaasaaegset muusikat puudutavat artiklit kommenteerida: "Debiilid! Mul hakkavad kõrvad sitavett jooksma, kui seda kääksutamist kuulma pean!"

Aga kui ma oleksin Tõnis Mägi, oleks kõik väga lihtne. Mu sõnum inimkonnale oleks järgmine:
"Bäng bäng bäng, ladyland! Üks jäi ellu, teine mällu..."
Kogu inimlik filosoofia kahes tobedas lauses. Ma ei tea, miks ma seda plaati kuulan.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Another fact which a lot of people are interested in is the battery.
What is the best point and shoot digital camera 2011.
On the other hand, the Nano worked fine, but after a couple of hours of steadicam work, my arms
were getting tired.

Look at my webpage ... canon 6d

Anonüümne ütles ...

But, with the most recent turn of events, the i - Phone 5 has made a landmark in the smartphone industry.
This phone feels just as solid in hand as any other
phone you will hold this year. It runs in very smooth and customized way to keep its users satisfied.


Here is my web-site ... galaxy s4

Anonüümne ütles ...

It's a very interesting concept where you have to balance objects perfectly on the field which are provided to you. The people today that invest in this camera, possibly have an limitless price range, or are expert photographers. When High-pace mode is engaged, a smaller yellow LED lighting up (you are going to even be alerted to the display).

My webpage; canon 5d mark iii