esmaspäev, mai 27, 2013

Täiendusi Riia getole

See eelmine postitus on üllatavalt palju vastukaja saanud. Olen kuulnud, et peaksin ETTEVAATLIKUM olema. Mitte igale poole ronima. Mitte raha pärast (60 eurot ikkagi!) kõike tegema. Hea soovitus, ilma irooniata, aga ma siiski tuletaks meelde, et tegu oli Läti juhtiva kunstiinstitutsiooni kutsega teha stand up eksperimentaalsel festivalil, mis olevat HUVITAVAS linnaosas. Ma ei läinud sinna nalja pärast ekstreemturismi harrastama või midagi.

Samuti kuulsin, et see ikka ON ülimalt kahtlane koht. Et Riia kuritegevus on teine klass kui Tallinnas. Et neil tüüpidel pole arvatavasti isegi mingeid dokumente.
Et Riias pargitakse auto ööseks mitte tänavale, vaid lukustatud hoovi.

Ja värske tähelepanek ja kõrvalpilk sõbrannalt: see konverents korraldati seal getos sellepärast, et selliste teemade peale saab hästi raha küsida. Neighbourhood. Linnaruum. Nõukogude nostalgia. Piirkonnaaktivism. Kogukond.
Vt ka: lamburimängud 18. sajandil. Rikkad mängisid karjuseid. Milline romantika, eks ole.
Vt ka: korruptsioon.
Vt ka: liinibuss, mille juht viib su otse kodumaja ette (antud juhul: Eesti Saatkonna korter Skolas ielal), kui natuke (mäletan, et see summa, mille selle kamba peale kokku viimaste reisijatena maksime, oli impressiivselt väike...) raha annad. Mäletan ka mõtet: huvitav, kui palju peaks maksma, et bussi endale saada?
Vt ka: Leedu, kus parkimistrahv lahendatakse rutiinselt altkäemaksuga liikluspolitseinikule.

Ühtlasi meenus, kuidas mu eilsele ohkele seal getoviinapoes, et ma ei saa aru, kuidas sellised asjad võivad juhtuda, vastas juut nimega Marks Kalinins näpuga taevasse näidates: "Ona znajet." -- "Ona?" -- "Ili on!"

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See on minu tunnistus inimese aitamiseks, kes aitas mind. Minu nimi on ELDA VERA ja ma olen Hispaanias. Mu elu on tagasi tulnud! Pärast kaheksa abielu aastat mu mees jättis mind ja jättis mulle meie kolm last. Ma tundsin, et mu elu lõpeb ja kukub ära. Tänu nõustajale nimega DR Chamberc, keda ma kohtusin võrgus. Usulisel päeval otsisin internetis surfamisel õiget kirjapanka, kes suudaks oma probleeme lahendada. Ma leidsin selle erilise nõustaja kohta mitmeid tunnistusi. Mõned inimesed andsid tunnistust sellest, et ta tõi tagasi endise väljavalija, mõned tunnistasid, et ta on ennast uuesti üles äratanud, mõned tõestavad, et ta võib saada lahutusvõime lõpetamiseks õigekirja ja nii edasi. Nägime erilist tunnistust, mille ma nägin, naine nimega Grace, mis tõendab, kuidas Dr.Chamberc lahkus oma endise väljavalija vähem kui 48 tunni jooksul ja tunnistuse lõppedes vabastas ta Dr.Chamberci e-posti aadressi. Pärast seda lugesin, otsustasin proovida DR Chanberci. Ma võttis temaga ühendust e-posti teel ja ma selgitasin oma probleemi. Juba kolm päeva mu mees naasis mulle tagasi. Me lahendame oma probleemid ja oleme isegi õnnelikumad kui varem. Dr.Chamberc on tõesti andekas mees ja ma ei peata selle avaldamist, sest ta on suurepärane mees. Kui teil on probleeme ja otsite tõelist ja tõelist viisat selle probleemi lahendamiseks. Proovige täna suurepärast Dr.Chamberci, võib ta teie probleemi lahendada. Võite temaga temaga ühendust võtta e-posti teel chamberc564@yahoo.com Tänan teid
Võta temaga ühendust järgmisel viisil:
(1) Kui soovite taastada oma ex
(2) Kui sul on alati halvad unenäod.
(3) Tahad edutada oma kontoris.
(4) Soovite, et naised / mehed võtaksid pärast teid
(5) Kui soovite lapse.
(6) Sa tahad olla rikas.
(7) Sa tahad siduda oma mehe / naisega, et su iganemine kestaks.
(8) Kui vajate rahalist toetust.
(9) Maitsetaimede hooldus
10) Aidake inimestel vanglast väljuda
(11) Abielu rollid
(12) imelised vardad
(13) loterii
(14) VAHETAV PROFOED
(15) Ahvatlevad hetked
(16) Haiguste kõrvaldamine
(17) Kutsikate võitjad
(18) SAADAVUS MÄNGUDEGA
(19) Veetlemine, et teada saada, kes sulle meeldib.
(20) Business Spell
(21) Eemalda HIV-nakkuse pulgad
Kontakt täna aadressil:
chamberc564@yahoo.com

Chloe Elizabeth ütles ...

Urgent effective love Spell caster to help you bring back ex lover & save your marriage fast, (drogunsnya@gmail.com) is certainly the best spell caster online and his result is 100% guarantee!..a whole lot of people are still suffering from all manner of issues of life. What is that particular thing that bothers you? Sometimes, the problem is not the problem but the problem is the inability to identify those who have the solution. I'm Chloe Elizabeth From Edinburgh United Kingdom and I like to introduce you to Dr ogunsnya a man who is come to rescue humanity from all issues of life. Ever since the day I had an encounter with him, that was the day my problem got terminated. When wisdom is blinking, it becomes a word for the wise. I would encourage you to relate whatsoever problem you are facing with Dr ogunsnya and be rest assured that with God all things would work together for your good. You can contact Dr ogunsnya via email: (drogunsnya@gmail.com) I congratulate you as you do so, indeed you are the next testifier.you can also call him or add him on Whats-app: +2347064365391

Chloe Elizabeth ütles ...

Urgent effective love Spell caster to help you bring back ex lover & save your marriage fast, (drogunsnya@gmail.com) is certainly the best spell caster online and his result is 100% guarantee!..a whole lot of people are still suffering from all manner of issues of life. What is that particular thing that bothers you? Sometimes, the problem is not the problem but the problem is the inability to identify those who have the solution. I'm Chloe Elizabeth From Edinburgh United Kingdom and I like to introduce you to Dr ogunsnya a man who is come to rescue humanity from all issues of life. Ever since the day I had an encounter with him, that was the day my problem got terminated. When wisdom is blinking, it becomes a word for the wise. I would encourage you to relate whatsoever problem you are facing with Dr ogunsnya and be rest assured that with God all things would work together for your good. You can contact Dr ogunsnya via email: (drogunsnya@gmail.com) I congratulate you as you do so, indeed you are the next testifier.you can also call him or add him on Whats-app: +2347064365391