Valin H-le juba kolmandad prilliraamid. Esimese paari suvel 2006, teise kas 2009. või 2010.a. talvel ning nüüd jälle. Mul on suhteliselt kiire, kuna pean kohe olema Polymeris, andma intervjuu koos T-ga residentuure käsitleva kogumiku jaoks. Jõuan Viru keskusse enne H-d ja tõstan juba potentsiaalselt sobivad raamid välja. Kõigepealt -- Pro Optika. Kallid brändiraamid. "Firmennõje", nagu S oma vintage-slängis ütleks... Ja nagu karta võis, sobivad H-le kõige enam just need, mis mulle absoluutselt kõige esimesena silma hakkasid. Chanel. Koos klaasidega kokku 399 eurot. Käime veel Instrumentariumis ja vaatama odavaid, paraku meeldivad nii mulle kui H-le just need Chanelid. Nagu arvata võib, ta need ostab. See on tema stiil. Osta vähe, aga ilusaid asju -- ja kallilt.
Võrdluseks mainin, et need raamid, mis ilma klaasideta orjal välja osta lasin, maksid sealsamas kõigest 29.
Usun, et need Chanelid H jaoks toimivad seal ülikoolis, kus ta töötab. Eelmise minu valitud disainerraamide autor oli Roberto Cavalli. See oli raamile kirjutatud nii kalligraafiliselt, et kahtlemata ei osanud H kolleegid nime välja lugeda. Veel enam -- küllap paljud sellist brändi ei teadnudki.
C-H-A-N-E-L. Suured tähed. Seda oskavad endise Peda töötajad kindlasti lugeda.
Aga tegelikult on mulle küllap Viru ärikate teema mõjul kuulsad ja suured brändid tõsiselt närvidele käima hakanud.
kolmapäev, mai 08, 2013
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar