teisipäev, oktoober 25, 2011

Jälle!

Blogi kirjutamisega on nagu väga paljude asjadega elus: harjumused tekivad ja kaovad aeglaselt, aga see-eest kindlalt. Ma ei mäleta enam, millal tekkis siin lünk, mida ma aegajalt (alguses järjekindlalt, aga siis enam mitte) täitsin enda ja Konteineri pressiteadete ning oma Delfis ja mujal ilmunud artiklitega.
Igal juhul on plaanis teha midagi aastakokkuvõtte taolist, otsida üles erinevatest kohtadest ning erinevatele inimestele saadetud meilid, mis kirjeldavad siiski märkimisväärseid, sellel aastal toimunud asju. Ma arvan, et ma sorteerin neid siiski ning panen siia üles. Sest mingi dokumenteerimiskirg on mul säilinud, kasvõi reisidelt oma isale iga päev meile saates või näiteks sõbrannale Pariisi vahetult pärast Kultuuritehase Festivali aru andes. Ma usun sõnalisse dokumentatsiooni -- isegi praegu, kui kõik oma fotoaparaatide ja telefonidega igal pool klõpsivad.
Ma valisin isegi juulis Rootsis toimunud eesti perfokaüritusele ühe kunstniku peaaegu et ainult tema perfokakirjelduste põhjal, olemata praktiliselt midagi reaalselt näinud. Ja see valik õigustas ennast.
Igal juhul -- varsti teen ma varajase aastakokkuvõtte, sobrades enne märkmetes, isiklikes kirjades ja nii edasi. See ilmub siia kuude kaupa, alustades (üllatus!üllatus!) 2011.aasta jaanuarist.

Kommentaare ei ole: