teisipäev, juuni 02, 2009

Minu naituse avamine New Yorgis

Sel reedel, kl 19 - 22.
Grace Exhibition Space.
Brooklyn.

GRACE EXHIBITION SPACE
840 BROADWAY, 2nd Floor - Brooklyn
(646) 578-3402
gracexhibitionspace@yahoo.com
www.grace-exhibition-space.com


DIRECTIONS:
J-M-Z train to Flushing or Myrtle
& walk 3 blocks east from Flushing,
or 3 blocks west from Myrtle
to
#840 Broadway, 2nd Floor (btwn. Ellery St. & Park Ave.)
entrance left of liquor store - ring top buzzer
call for more directions: (646) 578-3402 (Jill MCDermid, director of the gallery).


Mul on siin kohaliku numbriga telefon
3475333559

Kirjutanud ei ole, sest :
1. Tegemist on , loomulikult.
2. (Tahtsam pohjus.) Olen sunnitud kasutama avalikku internetipunkti, mis on yle moistuse kallis. Hakkan aru saama, et olen oma seni ilma laptopita elatud eluga relikt ja valjasurev liik.

Ja muuhulgas olen koos K-ga kylastanud meediakunstnike yritust samas galeriis (kergelt igav, nagu ikka sellised asjad, samas on samas ruumis enne oma naitust pikemat aega viibida ikka hea) ja tagasiteel "koju" astunud labi puertoriiklaste jumalateenistuselt ("Ayayayayayayaya, Jesu es el Lord!";spanglish ja nad toepoolest hyppavad seal ning moni langeb transsi ja tormab sogeda naoga edasi-tagasi ja nad kaituvad koik, nagu oleksid oma lemmikbandi kontserdil).
Ja tana hakkame installatsiooni lopuks fyysiliselt ehitama.

Ja kui keegi on siin linnas, kes loeb mu blog helistagu mulle ylaltoodud numbril. Olen alati valmis oma lugejatega kohtuma. Nagu ma Londonis sain kokku
W-ga. Kes muuseas on varsti ka siin, taiesti juhuslikult.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Mis K, W, A, ja need kõik muud initsiaalid selles blogis tähendavad? Milleks selline heebrea keel?