neljapäev, juuni 11, 2009

Ma olen turist...

Eile: koos K-ga Manhattanil, kus seni ainult korra, nimelt Chinatownis suuri noelu ostmas kaisime. Esimese siinoleku nadala tegelesime pohiliselt ju mu naituse ehitamise ja ylespanemisega, siis avamisega, siis oli nadalavahetuse Bushwick Open Studios ning galeriivalvamine ja kymnete sellest yritusest osa votvate naitusekylastajatega kohustuslik suhtlemine. Seltskonnnayritused siinsamas Williamsburgis ja maalkaik.
Eile niisiis soitsime metrooga Manhattanile ja kaisime Park Avenue Armorys Ernesto Neto hiigelsuurt ruumiinstallatsiooni vaatamas. Francis Baconi retrospektiivile ei joudnud, kuna see pandi ootamatult vara, kell pool kuus kinni. Ohtul saime kokku J, sygisel Eestis kainud sympaatse maalija ning Second Life-aktivistiga.
Tana on K galeriis ja mina lahen sinna tagasi. Lisaks on plaanis New Museum Lower East Side"is, kus on mingi suurem noorema polvkonna naitus pealkirjaga "Younger than Jesus", mida K, siin elav kunstikriitik, mulle soovitas.

Kommentaare ei ole: