laupäev, veebruar 02, 2008

Ideaalne modell 2

Ta on räppar. Sain temaga tuttavaks eile õhtul, E kureeritud videonäitusel Konteineris. E oli avamisele tahtnud Põhjamaade Hirmu, aga tema asemel leidsin AE, päris gängstaräppari -- just vanglast välja tulnud. Tema luulekogu on välja andnud kuulus arhitekt, kelle käest kontakti saingi.
AE oli kohe nõus avamisele räppima tulema (Mis oli super-- mul kummitab siiamaani see, et "Eksmentidest tehakse tsoonis seksmendid..."; 15 minutit puhast powerit ja street credibilityt.). Ideaalne modell on viimase sõber. Tal on küll eilsest peost pohmakas, aga ta peab vastu. Tal on ilusa ja huvitava vormiga nägu. Saaremaa aktsent. Ja lühikesed juuksed, mis teeb peast kipsivormi võtmise lihtsamaks. Ta laseb netist oma muusikat (AE oli öelnud: "See on nii hull, mida tema teeb!") ja see on lahe. Ta tahab oma luuletusi avaldada. Temaga oli juba eile õhtul huvitav rääkida. Vahepeal on tal külm ja ilmselgelt paha olla, ta väriseb ning pomiseb läbi kipsi, et mina ja K räägiksime midagi. Mul on süümekad inimese piinamise pärast, samas olen talle lõpmata tänulik...

Aga eile öösel helistas mulle lisaks AEle (kl 03 33, "Kas teil seal toimub veel midagi? Mind visati Hip Hop Cafest välja! Räppimise pärast..." veel AT(kl 03 42, "Siin Berliinis pole kellegagi juua, kõik magavad!")
Ja koristaja-pervert saadab täna päev läbi sõnumeid jälle, milles väidab, et on oma teise käskijanna juures ning saadab selle nimel sõnumeid: "Tere, mina olen I. Kas see poiss on sinu ori? Võin ma teda kasutada? Mida ta oskab?" Jnejnejne....
See on vist selge, et koristaja-perverdil puudub eraelu, muidu ta päev otsa nende sõnumitega ei kiimleks. Kuna mul pole aega neid lugeda, loen kogu saadetu läbi siis, kui päevatöö (8,5 tundi) on tehtud. Neist paistab läbi igapäevaselt trööstitu lugu täis lootusi, ihasid, fetisheid ja igavust. Mitte-huvitav, mitte-glamuurne, nüri dekadents ja nürim veel pseudopahelisus. Aga koristab hästi. Kuigi ma ei nüüd leia pooli asju üles....

Kommentaare ei ole: