pühapäev, mai 03, 2009

Eesti juhtiv nõid (teadlase stiiliga, nagu ta ütleb), ökoloogiadoktorist friik-popstaar ja mina

Mida semiootikud sellest arvavad -- ei tea. Ühele sealviibivale tuttavale võiks helistada ja küsida, aga selle läbi kaotaks stiilis -- no mida teha.
Lahkusime kohe pärast meie semiootikavastast paneeldiskussiooni. Viibides seal mõisas Põlva maakonnas kokku vähem kui tunni. Mitte et sektiliider oleks teadnud, mis semiootika on. Aga see pole nagu eriti oluline. Inimese puhul, kellel on oma sekt, kõikehõlmav esoteeriline süsteemikirjeldus, plaanis kirjutada viimase kohta 24 raamatut ja meedia kaudu tekkinud sharlatani ning perverdi maine. Pean tunnistama -- mulle tundus ta küllaltki OK. Ma ei saa sinna midagi parata.
Tagasiteel võttis ta needust maha.
Ühesõnaga -- meeleolukas väljasõit läbi kevadise Eesti ja tagasi.
Semiootikute kevadkoolist antud Lotmani pildiga(!) diplom ja selle sharlatani (või siis juhtiva maagi -- kes olen mina selle üle otsustama -- kuidas tõestada, kas meil kõigil on 41 teisikut paralleelmaailmades ning 20 energia ülekandekanalit (ta andis mulle oma esimese raamatu)) dzhiipi. Jah, tal on dzhiip ja piisavalt raha ning andunud jüngreid -- ta vihjas, et sinna on segatud mingid meile ülejäänutele tundmatud tegurid või jõud. Sest tööd ta tegema ei pea.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

teie trio täienegu neljanda auliikme võrra - Risto Teinonen: Semiootika - teadus või äkki pseudoteadus?