teisipäev, märts 24, 2009

Täna

--- Kõne juhtiva päevalehe arvamustoimetajalt -- kaks nädalat on aega kirjutada arvamuslugu mahus 8000-9000 tähemärki. Mis teemal -- see on mul vaja alles välja mõelda. Mu isa soovitab kirjutada uuest majandussituatsioonist (!), T loomakarjast (ma tegin seda konkureeriva päevalehe jaoks juba aasta tagasi), B sellest, et endine Chaplini keskus lõpetab oma tegevuse kunstieksponeerimispinnana (taaskord "!")ja arvamustoimetaja ise soovitab kirjutada sellest, kas ja kuivõrd peavad kunst, teater ja kaasaegne tants * vastu tulema publiku soovidele ja ootustele.
--- Homme räägin Kunstihoones oma näitusest kunstiõpetajatele ja nädala pärast telesaate jaoks.
--- Käik parukategija nr 2 juurde. Ma vist tean juba, mis mu põhitegevuseks järgmiseks kaheks kuuks saab.
--- Kohtun potentsiaalse kultuskirjanikuga, kes puudutab oma raamatus teemasid, mida juba peaaegu kultuskirjanik** ees teeb. Ta on vene ärimees ja karatetreener.
--- Alustan uuesti orjapidamisega. "Töövestlusel" käib üks ja helistab kokku tervelt neli. Ja päev ei ole veel õhtul.
--- Parasjagu ühe orjaks-soovijaga telefonis vesteldes põrkan keset Nunne tänavat peaaegu et kokku E-ga, minu sõbranna ja kunagise pinginaabriga, kes on Pariisist koju käimas, seda äärmiselt ootamatult.


* Ma ei orienteeru kaasaegses tantsus ega teatris. Pigem ei hooli nendest. Ja mingit Jänese-näidendit vaatama ei kavatsegi minna.
** Wiedemann, loomulikult.

Kommentaare ei ole: