reede, november 09, 2007

Leitnandid ja seersandid

Aurora:


Eile.Raadiosaates koos AH-ga. Mu elu kõige illustratiivsem näide demagoogiast. Õpikunäide, ma ütleksin isegi.

Täna. Saan teada, miks mu endine kursusekaaslane oli üleeile kunstiülikoolis, kui seal tehnika järel käisin, nii liimist lahti. "Seersandid ja leitnandid ostetakse sisse!", korrutas ta siis. Nüüd on ta siin mul külas, just nüüd, kui seda kirjutan. Ilmus ukse taha, täis nagu tarakan. Ja joob täna Rimist ostetud gurmee- mustsõstraviina. Probleem on institutsioonisiseses edutamises. Ta ei saanud kõrgemat ametikohta -- see anti muusikaakadeemia sakslasele. "See on hea laul ju...", elavnes ta just nüüd. --"Türa, ära vaju klaviatuuri otsa!"(see olen mina). "Songs of Freedom", kolmas versioon Youtube`ist.
A lasi uksekella just siis, kui olin lõpetamas transtsendentaalse meditatsiooniga, mille kursusel käisin , kui olin 14 (varased üheksakümnendad, Ameerika new age - gurude invasioon Eestisse; kogupereaktsioon) ja millega alustasin -- üllatus-üllatus!-- täna uuesti. Sest ma tahan olla edukas nagu David Lynch. Nagu 500 inimestki, keda koos minuga eile ta loengule sisse ei lastud. Ei mahtunud saali. Kõige kurvema näoga neist VR, suurim filmiarmastaja, keda tean......M, rezhissöör, ütles küll, et oli poole pealt piinlikkust tundes lahkunud.

Ja homme lähen ratsamatkale islandi hobustega, ühte mõisa Lääne-Virumaal.Aga enne tellin A-le takso.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Kuulasin seda saatejuppi Härmiga aga kumb teist siis demagoog oli?

Noh, Lynchi edu on ühelt poolt puhas juhus ja teisalt õige strateegia -- "Eraserhead" oli hardcore avangard aga järgenud "Elephantman" oli samas väga traditsiooniline ajaloofilm, mis uinutas radikaalsust kartvaid otsustajaid.
mkiis.blogspot.com (töötab jälle)

Aurora ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.