reede, aprill 18, 2008

Noored (Jeesus Kristus!)

Suhtlesin V-ga. Ta rääkis oma sõbrannadest, kõik varastes kahekümnendates. Üks on hullumajas seksisõltuvusega ja ei taha sealt kunagi ära tulla. Teine, G, on rase. V-l endal on isiksusehäire, nartsissism ja egomaniakaalsus, tema psühhiaatri sõnul raskeimal kujul, mida see näinud on ning mida ravivat ainult kaks korda nädalas psühhoteraapia, 300 krooni seanss. Samas annab see niinimetatud isiksusehäire V-le tema põhivõlu ja karakteri ning sellega kaasnev tunnustuse-ja tähelepanuvajadus tohutu koguse pauerit. Ja lisaks kire oma välimust pühendunult disainida, mis aegajalt võib transformeeruda kunstiks. Mulle meeldib V.

Minu enda päevasaavutusteks on üks artikkel kunstiajakirja Londonis nähtud vägagi hingeminevast näitusest ning alles tekkima hakkavad antikehad minu sees. Kolme haiguse vastu -- puukentsefaliit, difteeria ja teetanus. Läksin ainult esimesena nimetatud haiguse kordusvaktsineerimisele, aga kirglik shoppaja minus ärkas selle peale, kui mu ees järjekorras olev vanadaam ütles oma mehele: "Kuule, ma võtsin meile mõlemale teetanuse ka, ainult 60 krooni!". Võrdluseks: puukentsefaliit maksab paar krooni alla 400. Kaduma läinud vaktsineerimispassi asendamine 200. Tükk kollast paberit! Kõigele lisaks osutus soodusvaktsiin kaks-ühes-tüüpi tooteks. Difteeria kauba peale! Arvestades sügisest Kaliningardi/Königsbergi sõitu ning fakti, et kordama peab seda alles 10 aasta pärast -- pakkumine, millest on võimatu keelduda. Mõtlesin korraks ka gripivaktsiini peale, mille sügiseste reiside tõttu vahele jätsin, aga seda mulle enam maha ei müüdud. Vaid soovitati oktoobris uuema mudeli järele tulla. Veel oli võimalik saada immuunsust peamiselt vere kaudu leviva hepatiidivormi vastu, aga ma nii palju korraga ette võtta ka ei julgenud.

Kommentaare ei ole: