teisipäev, juuni 30, 2009

Päevikupidamine muutub igavaks

Aga ma jätkan siiski.
Võtan M-lt kehavormi. Nagu R ütles, mu kõige parem vorm.
Organiseerin soomlastele ponid.
A tuleb enda lõhutud klaasi jaoks ukseauku üle mõõtma ja aitab mul kipsi põrandalt ära koristada. Ta ütleb, et on professionaalne koristaja -- ja enamvähem sellise mulje jätabki. "Kui kuskil käid , siis jälgi, et maha ei jääks, oh, yeah, baby, jälgi. Sest jäljed võivad asukoha reeta, siis on trompetisoolo, tutututlutulu.... Kes nii ütlevad -- õige vastus -- pääkapiikuud... Mu Bock hakkab otsa saama...oh, yeah." Praeguseks jätab ta sellise mulje.
"Must võiks saada professionaalne humorist, Eri Klas või Eino Baskin. Kas sa tead, mis Eri Klas ütles? Et tema elu koosneb kolmest P-st. Pleasure, prestiizh ja mis see kolmas P võis olla.... Power? Pane nüüd "Phantom of the Opera: Power of the Night!"
"Võtan kehavormi beibedelt, mmmmmmm... Mahe... Näiteks Llll-lt on mahe võtta. Ma olen ikka täitsa humorist, kui mul lubatakse olla... Siis teen Lll-st vabaduse samba..."

Kommentaare ei ole: