esmaspäev, juuni 08, 2009

Positively 3rd North Street

Jah, siin on tore.
Ma elan koos K-ga, kes on siin assistendi rollis, galeristi suures korteris Williamsburgis vaatega Manhattanile, mul oli suureparane avamine paljude inimestega, kaks viimast paeva olen olnud galeriis kella kaheteistkymnest kuueni, sest siin toimus yritus, mille nimi on Bushwick Open Studios. Millega seoses kais sealt labi kahtlemata palju rohkem inimesi, kui muidu iial. Olen andnud intervjuusid ja poseerinud fotode jaoks kohalike netivaljaannete ajakirjanikele, tana isegi videointervjuu. Ma olen oma naituse kohta vaga palju tagasisidet saanud. Olen poolautomaatpiloodi peal sama juttu oma toodest raakinud uutele naitusekylalistele, sest nemad ei ole syydi, et mul oli eile kergelt paha olla parast reedese avamise afterpartyt. Ja ma joudsin taksoga viimasel hetkel kohale, olles kell neli oosel koju joudnud ja maganud koos meigi ning kontaktlaatsedega.
Galerist ise magas kolmeni ning oma teise galeriisse joudis vist viimasel hetkel kohale.
Yhtlasi olen kunstnikele, kelle tood mulle meeldivad (ja neid on siin paris palju) selgeks teinud, et Eesti on koht, kuhu nad peaksid tulema koos oma kunstiga.
Ja praegu olen ma mingil natuke igaval aiapeol Greenpointis, mistottu ma seda blogi kirjutangi siin kellegi arvutil. Varsti saan loodetavasti fotosid yles panna.

Kommentaare ei ole: