kolmapäev, juuni 17, 2009

Ma nyyd jatkan

Harlem - jatan K sinna mingisse neegrite kirikusse jumalateenistusele ja ise lahen -Bronxi, kus pole midagi teha, on tyhi ja k6le ja paistan ebasoovitavalt silma kui liiga valge persoon : mu kaest kysitakse, kas olen Dowtownist; ma ei oska muud teha, kui minna kohalikku baari, kus mulle kohalikud mustad mehed yhe joogi valja teevad - Times Square.met
Ja tana - kohtume C-ga, minu naine (voi pigem siis: mees naise kehas) New Yorgis - Metropolitan Museum - K saab Francis Baconi naitusel Stendhali syndroomi (kergemat sorti shokk kunstielamusest), mina naen ara naiteks Damien Hirsti hai formaldehyydis - C-l kylas Upper East Sides - kain koos C-ga jalgrattaga ymber Central Parki soitmas - nyyd C ja K-ga C korteris Bloody Marysid joomas.

Ja Kulkast sain raha ka.

Kommentaare ei ole: