kolmapäev, juuni 10, 2009

Summer in the City / Sex in the City

Maalt, galeristi majast New Yorgi osariigi keskosas, tagasi. See maal kaimine on igal pool maailmas yhesugune: sellest raagitakse pikalt ette, siis lopuks on minek kaes, mitu tundi autos ja siis jargneb: oh, siin on nii ilus, ma tahtsin vahepeal maale elama minna (seda juttu on raakinud peaaegu koik mu minuvanused voi vanemad sobrad), vaadake mu aeda, ma ise istutasin need salatid. Stseeni siseneb sympaatne vanaldane naabrimees, kes salatitaimi kommenteerib ja kellega arutatakse ilmastiku- ning aiaparasiitide probleeme. Siin on viimasteks pohiliselt kyylikud, minu lemmikloomad.
Mu isa, kellele ma reisidelt tihti kirjutan, hoiab mind alati kursis oma taimede kaekaigu, ookylmade, vesirottide ja muu dramaaga, mis aiapidajal ette tuleb.
Mis edasi? Maal pole internetti, niisiis peab J soitma kuhugi naaberkylasse paris kaugel. Ta jatab meid kohaliku maa-kaubanduskeskuse, mis on rustikaalse sara taoliseks disainitud, aga tegelikult supermarket mis supermarket, juurde maha.
Ohtul vaadatakse videot ja J samal paeval ostetud toidulisandeid, mis peaksid aitama organismi myrkidest, mis sinna pidutsemise kaigus kogunevad, puhastada. Nagu aru saan, on J alustamas jarjekordset elumuutmiskampaaniat. Seekord on see tervislikud eluviisid, viimase poole aasta jooksul, nagu ta raagib, ka kypsetamine, aiatoo, jooga ja mis koik veel. Joogat on ta uuesti "alustamas", kuna mainisin oma Eestis hiljuti labi tehtud intensiivkursust. Remargi korras: ma tegin neid seal opetatud jooga-ja hingamisharjutusi siin mitu paeva jarjest, peaaegu nadala, nagu ka kodus enne arasoitu.
Aga siis ilmus J korterisse jarjekordne kylaline Euroopast, K pidi minuga samasse tuppa kolima ja asi jai soiku. Nyyd on K jalle teises toas esimest ood, aga tana pole ma veel midagi teinud.
Aga maal sisustati aega videost filmi vaatamisega ning vaga pikalt magamisega. Jalutuskaigud loodusesse jaid paduvihma ning aikesetormi tottu ara ja jargmise paeva parastlounal soitsime tagasi. Kogu see maalkaimiseprotsess tundus aarmiselt tuttav. Ainult et koik on siin fyysiliselt suurem.
J, nagu olen kindlasti maininud, on vaga Sex and the City. Neljakymnendate esimeses pooles, parijanna. Tal on vaga respektaabel WASP (white anglosaxon protestant, valjendi tegelik tahendus: vana raha )perekond, kellele tema galeristitegevus jarjest rohkem meeldib. J on senisele, pohiliselt performance-yritustele keskendunud galeriipinnale lisaks yyrinud uue. See on moeldud pohiliselt perfokafotode eksponeerimiseks, olles white cube yhe "hea" galeriiga samas majas ning on hakanud talle juba kerget stressi tekitama. Et mis mottes peab ta nyyd oma vastaavatud galeriis istuma ja raakima inimestele kunstist, kes sellest midagi ei tea?! Ta kavatses juba eelmisel suvel hakata jalgrattaga mooda linna soitma! Soovitan J-le,et tehku nii, et inimesed helistavad talle ja tema tuleb ja teeb galerii lahti. Ma ei tea kyll sajaprotsendilise kindlusega, kas see siin linnas tootaks. Olen J-lt viimastel paevadel vaga palju kuulnud selle kohta, kuidas asjad siin kaivad.
Aga tegelikult meeldib ta mulle viimasel ajal jarjest rohkem. Ta on mitmes mottes vaga puhta karakteri esindaja -- ja samas midagi palju rohkem kui see.
Hetkel on tema korter tais noori ja ultratrendikaid inimesi : J venelannast korterinaaber, omamoodi seltsidaami rollis, on fotograaf. Nad valmistavad fotosessiooni ette. Must tydruk on moekunstnik, aasia tydruk meikija ning naiselike maneeridega aasia poiss juuksur.
Ja mina peaks K yles ajama, et koos Manhattanile Francis Baconi naitust vaatama minna.
Draamat on ka -- nii J (mu eesti sobranna, kes on siin puhkusel) kui J (galerist) vana sober M osalesid mu naituse avaperfokas ja neil tekkis omavahel hea kontakt. M naine on samuti J (galerist) hea sober ning talle see asi ei meeldinud. Tulemuseks on tyli, draama, end sinna vahele seganud inimesi ja palju vihaseid sonumeid ning meile, mida asjaosalised mulle naitavad. J-st (eesti J-st) pole ma aga midagi kuulnud.
Teine draama, kuigi vaiksem, on ka, aga ma lubasin yhele selle osapoolele, et sellest siin ei kirjuta.
Mina end millessegi sellisesse massinud ei ole veel, olen jatkuvalt karjaarilainel (kuigi ka see tekitab pingeid) ning mul on yldiselt tore. Pool siinoleku aega on labi, pool on alles ning mind vaga huvitab, mida see teine pool toob.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

I think this is one of the most important info for me. And
i am glad reading your article. But should remark on few
general things, The web site style is wonderful, the articles is really great :
D. Good job, cheers
Also visit my webpage : pisos embargados