neljapäev, juuni 25, 2009

Aja oma kodust kuri vaim välja*

Mul on täna öösel unehäired. Äärmiselt ebameeldiv. Ma ei saa aru, mis läks valesti -- ma olen juba aastaid arvanud, et olen kiires ajavahe ületamises ja Ameerika-reiside ajal ning nende järel kohaliku elurütmi taastamises proff.
Lisaks vihastas üks inimene mind eile kohutavalt. Juba mitmendat korda järjest, kusjuures tavaliselt samasuunalise asjaga. Amatöörkarjerist-ja intrigaan, silmakirjalik värdjas (äärmiselt läbinähtav selline) ja wannabe.
Tsenseeritud.

Nii. Nüüd võtsin selle vihaga kirjutatud loo välja, sest see pole ehk sedasorti asi, mida kõigil mu lugejatel tarvis teada on. Must pesu ja need teised sõnad. Võibolla on see viga -- võibolla peaks just sellised asjad kõigile lugeda olema.
Aga mida ma nende tsenseeritud sissekannetega teen -- saadan paarile inimesele meilis pealkirja all "blogi asemel".


* Sellise pealkirja leidsin, kui ennast pool tundi tagasi guugeldasin. Ma teen seda aegajalt ikka. Lisaks nimetatud pealkirjale, mida minu isikuga seob naisteajakiri, mis aasta tagasi avaldas pika portreeloo minust kui ka sellise pealkirjaga müstikateemalise praktiliste näpunäidetega artikli. Ülejäänud üllatavate leidude hulka kuuluvad Vikerkaares avaldatud Jan Kausi eesti 2008. aasta proosakirjanduse ülevaade ja Vikerkaares ilmunud minu raamatu arvustus.

4 kommentaari:

Heli ütles ...

Mul on selliste wannabede ja silmakirjalike värdjate jaoks hea nipp: muusika. Ja väga konkreetne muusika - nimelt G. Gould`i mängitav J.S. Bach.
Õige pea lahustuvad kõikvõimalikud wannabed muusika kanguses - nemad ju ei mõista seda kunagi...

Sõltuvalt guugeldamise tulemustest võib efekt sama olla, muidugi:)

Unehäirete vastu - soe vann või dušš ja klaas sooja piima enne magamaminekut. Ja magad nagu ema süles.

Aurora ütles ...

Ma arvan, nad kõik kuulavad head muusikat.

Heli ütles ...

Ehehh, mulle meeldib naivistlikult mõelda, et mitte.

Aurora ütles ...

See on naivistlik, usu mind.