pühapäev, juuli 26, 2009

Kaaskodanikest ja muust

Ma ütlen, see asja poolelijätmine ei mõju hästi.
Täna oli konkreetselt tunne, et mida ma nüüd endaga peale hakkan. Asja parandas vajadus kirjutada kultuurilehte galeriiring. Kutsusin K, kes tuli koos beebiga, endaga näituseid vaatama ja veetsin üle tüki aja pool päeva linnas. K on armas, beebi samuti.
Lisaks hullule taksojuhile, kes praeguseks arvatavasti juba kodus naist peksab -- see rusikahoop näkku tuli tema poolt niivõrd kiiresti ning otsekui jutu lõpetuseks, et päris kindlasti on ta harjunud lööma, eriti naisi, sattusin tahtmatusse kontakti kurja vanainimesega.
Telefon helises. See näitas R-i, tuttava kunstikriitiku numbrit. "Tere R!", ütlesin. Vale, see oli hoopis tige pensionär, kes väitis, et ma olevat talle helistanud. Kinnitasin, et ma pole seda teinud ning et mu telefon näitab hoopis R-i nime, kes on pealegi naissoost. "Mis kuradi Rain!", käratas vanamees, kes oli valesti nime kuulnud ning jauras edasi, et miks ma talle eile helistasin. Kordasin, et ma pole seda teinud. "Helistate mulle öösel ja päeval..." , torises papi. "Küll ma järgi uurin, kust te helistate!" Vaatasin samal ajal valitud numbreid -- seal ei olnud midagi. Möönsin, et võibolla on mu telefon rikkis (ongi natuke, pärast seda, kui temaga saunas käisin) ning vastuseks kuulsin : "Teil on telefon rikkis või sõrmed rikkis! Jämedad sõrmed, jämedad sõrmed!" Mul viskas üle. Teatasin papile, et võõraste inimestega tüli norida pole ilus ja lõpetasin kõne. Siis avastasin, et jah, olin küll talle kogemata eile õhtul helistanud. Siis, kui tahtsin valida ühte numbrit, mis on eespool mulle teadaolevat R-i numbrit, mis paraku osutus tigedaks vanameheks. Kõne, mis võibolla kutsus ühe korra, enne kui oma viga märkasin, oli tehtud peaaegu ööpäev varem. Kujutasin ette vanapapi rõõmu, kui ta selle vastamata kõne avastas : kui suurepärane põhjus tülinorimiseks!
Tuli meelde, et Aasias muutuvat inimesed vanaks saades targaks, aga Euroopas seniilseks ning et sel olevat mingi seos sellega, mida inimesed söövad. Et Aasias ei tekkivat neil ajude lubjastumist.

Kommentaare ei ole: