kolmapäev, veebruar 07, 2007

Palahniuk

I am Jack`s collar bone.
I am John`s cancerous colon.

Ma olen Eesti meedia uus anti-kangelanna.

M
ul Marko Laimrega laps. Aga see raibe ei maksa alimente.
Ma olen Ekspressi nädala persoon. (Vaata ka: Fidel Castro, Oliver Kruuda, Toomas Henrik Ilves, Toomas Henrik Ilvese naine, Toomas Henrik Ilvese nõunik, Edgar Savisaar jne.) Minu sõnu väänatakse või jäetakse need välja.
I am abused by the media.
M
ind süüdistab mu sõbranna stiilivarguses. Et Kate Mossi teksasid võib kopeerida -- aga mitte sõbranna lõhnaõli.
Ma ei tea -- minu arust pole mu sõbrannal kirjanduslikku stiili. Ma ei tea -- võib-olla oli see lause tema patenteeritud stiil.
Vähemalt sellisel tasemel mitte. Mida võiks copyrightida.
Ma olen Klassik nr 1 juures. Kes on OK.
Ja homme lähen Tartusse.
So long, suckers.

2 kommentaari:

RJR ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
RJR ütles ...

Kaunis S.

Sa ütled kusagil ilusti, et staaride, kes midagi pole teinud aeg jääb XX sajndisse.
Ja Sul on õigus..-kuigi meediamulle aeg-ajalt ikka kerkib.

Muidugi on nüüdisajal see
eripära, et see ei ole mitte niivõrd meistrite-tegijate,
kuivõrd mänedzeride-kuraatorite-galeristide-vahendajte jks. aeg.

Sa oled väliselt oma powerit näidanud ja kust see mujalt ikka tuleb kui seest. Hää kui ka sisemise poolega head suhted korda saaks... no harmoonia ja need teised sõnad.

Aga kirg on ka väärtus omaette ja krt. kas kirg saabki harmooniline olla...

Ainult, et kannatust on siis ka omajagu ja Sa ja oled omajagu ka palju kannatanud...(-

Et äkki sooviks Sulle mõlemat nii harmooniat kui kirge oma paradoksaalsuses..:-)))