kolmapäev, veebruar 28, 2007

Epatez la bourgeoise

Aurora:

Puutun kokku "päris" "mainstreamiga". See avaldab muljet ja teeb leebemaks inimeste suhtes, kes iga hinna eest tahavad olla "alternatiivsed". Proua Maistream , temaga ma kohtun "tööasjus". Ta on suhteliselt hästisäilinud ca 50- a. naine. Vist läbi teinud plastilisi operatsioone. Õnnestunuid selliseid. Või siis on ta naturaalselt umbes 40 -45. Silikoonsüsti huultesse märkan kohe --- ja võib-olla on tal ka silikoonrinnad. Või oli see hoopis kollageen või Restylane, mida huultesse sisse aetakse. Aga mitte see pole tähtis . Me räägime Proua M.-ga "tööst". Ma teen tema juhitava ettevõtte jaoks midagi. Ta küsib, kas ma tõesti elan kunstist ära ja kas stabiilne töökoht poleks parem. Ütlen, et ma ei usu, et ükski tööandja mind enda asjade pärast nii palju ära laseks ja et kunst on ikkagi prioriteet. Proua Mainstream arvab, et kunst tänapäeval ei ole ikka "päris asi" ja et talle see ei meeldi. Talle meeldivad impressionistid. Aga mitte Toomik (koledad genitaalid on näha, kui uisutab) ega Kulik (barbar). Neid ta teab.
/-----------------/
Lõpuks leiab ta, et ta jääb küll oma arvamuse juurde, aga vahet pole, seni kuni talle meeldib see, mis ma tema ettevõtte jaoks teen. Aeg-ajalt.
Ausalt, ta on vist teine inimene, keda elus kohtan, kes tunnistab ainult akademismi ja impressionismi (vanad vaenlased ju). Haruldane seisukoht.
Ja ma loodan, et mul on kunagi plastiliste operatsioonide jaoks raha, kui vaja läheb.

Ja loenguid pidama kutsuti ka. Tulevastele näitlejatele. Sakndaalne kuulsus tasub ära.

Kommentaare ei ole: