teisipäev, mai 26, 2009

Edasi

Reisi viimased ettevalmistused. Muuhulgas asjade mitmelt poolt üles otsimine, parandamine, valmistamine ( punasest silikoonist parukahoidjana toimiva pea näol, näiteks -- mul on noor ja kena modell). Parukast endast ma ei räägigi. Seda teeb K ning nüüd on vaja, et sellest moodustuks ka soeng. Videokoopiad ja sada muud pisiasja. Ja kohati lähevad prioriteedid segamini -- näiteks tundus äkki äärmiselt oluline mitte lasta kaduma minna midagi Kalev Spa kaardist -- kui ma tagsi tulen, on see aegunud. Üks ujulakord maksb vist 85 krooni -- ja telefon, mis sealsamas vett täis läks -- selle asemele uus 800 krooni.
Ja mida ma tegin viis päeva -- käisin jooga-ja hingamistehnikate intensiivkursusel, millest (tasuta!) kusagilt kuulsin. See oli mõnes mõttes hardcore ja teises mõttes väga hea ja oleks, väga võimalik, andnud väga positiivseid ning püsivaid tulemusi, poleks ma sellele järgneval nädalal kolmel päeval joonud. Kuigi on samavõrd võimalik, et positiivsed tulemused on olemas siiski -- seda enam, et ma olen neid hingamisharjutusi pärast ka kodus teinud ning ühel kursusejärgsel joogasessioonil isegi kohal käinud.
Teine põgus sissevaade alternatiivsesse maailmavaatesse ning kogukondadesse on olnud veel üks kohtumine Eesti kurikuulsaima nõia või siis sharlatani, aga igal juhul sektiliidriga. Mina maksin talle ära semiootikute kevadkooli sõitmiseks kulunud bensiini raha, aga tema eemaldas minu seest oma sõnul roosa olevuse, kes seni on takistanud mind töö - ning rahasaamisvõimalusi enda ümber nägemast. Fair enough. Ootan huviga tulemusi. See juhtus üleeile õhtul ning seni on mulle helistanud Tallinna Ülikooli sotsioloogiakateedri juhataja, kes kutsus ettekannet pidama sügisesel sooteemalisel konverentsil . Väikse honorariga... aga see on loodetavasti alles algus.
This is the coming of a new age....

Kommentaare ei ole: