neljapäev, mai 08, 2008

Erinevad inimesed, erinevad mured

Mu ema maalib akvarelli kingituseks oma hiinlasest nõelraviarstile. Mitu pojengi maalida -- mis tähendus on erinevatel arvudel hiina kultuuris? Mul pole õrna aimugi, kusagilt on meeles, et feng shui põhimõtete järgi on paaris arvud paremad paaritutest. Ja kaheksa on budismis püha arv. Soovitan igaks juhuks kahte (feng shui) või kolme (kristlus). Mu ema on juba maalinud neli pojengi -- kaheksani jõuda tal huvi pole. Leiame, et neli on OK. Õhtul helistab mu ema tagasi -- mu disainerist vend, kes tunneb suurt huvi Jaapani vastu, on öelnud talle, et seal riigis tähendab 4 surma. Katsun asja siluda -- jaapanlased ja hiinlased on vanad vaenlased, kindlasti peavad viimased esimeste arvumaagiast sama vähe lugu, kui eestlased venelaste sinistest aknaraamidest.

Täna on mu emal uus mure -- talt telliti presidendi kantseleist maal kingituseks Hollandi kuningannale. Seal peavad olema tulbid. Kas püsti või pikuti? Leian, et püsti on äkki parem, nagu kuninglikum või nii, lisaks suurem sarnasus vappidega.

J foto oli Areenis prostitutsiooniteemalise vestlusringi juures, milles osalesin. J foto on nii suur, et välja jäetud on sotsioloog M-i, artikli autori, side bar seksiostjate tüüpidest. Mõtlen J-le helistada, aga siis avastan teksti foto all. "Seksimüüja või ohver?" Ma ei julge talle helistada -- J on fotograaf konservatiivses naisteajakirjas. Mu ema leiab, et oleksin pidanud ise olema vestlusringis jõhkram ja radikaalsem.

Ise tegelen artiklite kirjutamise ja ülehomse Londoni perfoka ettevalmistamisega. Lisaks igavene küsimus: mis riided kaasa võtta? Ja kas värvida juukseid või mitte? Olla au naturel või tulipunase peaga?

1 kommentaar:

Heli ütles ...

Julgen soovitada (postituste jägi), et tulipunane!