kolmapäev, august 23, 2006

Aurora:
Täna olen saanud ühe hea ja ühe halva teate. Alustan heast.
Pink Punk esineb Fair Deali fotodega Michiganis feministliku kunsti näitusel "Venus of Willendorf: Artists Redefining the Goddess"...Sealne kuraator nägi meid kerjamas Ermitaazhi ees.
Ja halb on see, et meigiportfolio on siiski oluline. Mida tegi mulle selgeks Briti fotograaf, kellega kohtusin täna keskpäeval. Ja kes otsib Eestist meigikunstnikke. Aga ta annab mulle teise võimaluse, pean kätte saama moefotod seeriatest, mille juures olen meikija olnud. Peaaegu mission impossible. Sest kõik lubavad, aga keegi fotosid ei anna. Ja meigiportfoliot pole siin Eestis, kus kõik arvavad, et tunnevad kõiki ja teevad eelkõige koostööd oma sõpradega, minu käest veel mitte keegi küsinud... Ja ka kiiruga tehtud performance`ifotodest, millel minu tehtud meik näha, polnud mingit abi.Fotograaf nendega ei leppinud. Ja minu seletused stiilis " Siin on eksperimentaalsem meik. Vaata, nagu valge minimalistlik maal, ainult et need faktuurid on näo peal. Ja see vampiirilikkus on selle tõttu, et nad joovad siin üksteise verd. Ja siin võtan mina neilt verd. Sorry; ma lootsin; et selle pildi peal on meik rohkem näha:::" ::: FOTOGRAAF TEGI VALULIKU GRIMASSI:
ESIALGU POLE ÜKSKI FOTOGRAAF EGA MOEKUNSTNIK TORU VÕTNUD: TÖÖ SAAMINE POLE HOOPISKI KINDEL:
JA MA EI SAA ARU; MIKS TULEVAD NÜÜD AINULT SUURED TÄHED: KOGEMATA PEAL OLEV CAPS LOOK SEE IGATAHES POLE; PROOVISIN:
VIST RIKKUSIN KUNST:EE ARVUTI ÄRA:

Kommentaare ei ole: