pühapäev, juuli 16, 2006

Aurora:
Mis mul siin on:
piraadid ei ajanudki mind hulluks. Kuigi raske oli. Viiking on väga eetiline, aga tal ei lähe aegajalt pilt kokku. Ehk siis: kui ma kirjutan sulle käe peale kellaaja, koha ja kui sa mäletad, kes kirjutas ning mis on üldjoontes juhtunud , siis usalda ometi mind ning tule kohale. Kuigi sa ei mäleta täpselt,miks. Ja kuigi me teame, et sa ei tulegi kohale. Sest sul on üsna ettearvatav pohmakas.Aga mina ootan. Igaks juhuks. Põhimõtte pärast. Nagu alati. Ning võta vastu võõraid numbreid -- see võin olla mina. In disguise.
Katkutohter on väga rahustav inimene ,aga ta ei valda tehnikat. Isegi mobiiltelefoni. Jumala eest -- osta uus!
Ja Sulane on Saatana võimuses.
Aga tuleb siiski.
Ja Hall Kardinal (Naine!) on väga mõistev.
Rantjeed ei huvita. Aga mõistab. Samuti.
Ja võib-olla pean mina , teie Röövlilaeva Printsess,kasutama Vene saatkonna abi. Ja mis on Imede Ime, ei saadagi Teid Kõiki perse.

Kommentaare ei ole: