teisipäev, juuli 11, 2006

Aurora:
Ja mis muud. Kui seda. Et. Tõesti. Iga Klishee ongi tõsi. Ja kõik ongi õige. Ja meile ongi öeldud ainult õigeid asju. Erinevaid. Ja samas samu.
Minule öeldi neid näiteks zen-budismi loengutes. Ja hetkel laulab seda näiteks Velvet Underground: SWEET NOTHING. Ja meile kõigile öeldakse neid igal hetkel.
Sest. Tõde ongi kodeeritud. Ja samas igal pool.
Ja veel. Midagi ei tule karta. Ja veel. Me kõik peame tegema siin maailmas erinevaid asju. Väikseid imesid. Ja suuri. Iga hetk. Ja näiteks mu kirjanduslikke tekste , mida mu isa (tõesti tark inimene) väga hindab, ei ole ta laivis (sõnast: live, sest kust kurat mina tean, mida teie värdjad, teate) kunagi hinnanud. Tema, isegi tema, on mõelnud, TA RÄÄGIB LIIGA PALJU JA LIIGA KIIRESTI. Aga kurat. Asi pole üldse selles.
Nii et. Kõik pole juhus. Ja see ka mitte, et viimase 3 ööpäeva jooksul on kõige paremad vestluskaaslased minu elus olnud:
1. parm Heinar (aga temal läks lihtsalt natuke halvasti); tapnud 1 inimese , aga enesekaitseks
2. rets ? (nagu ütles Heinar, on see hea südamega inimene, aga talle lihtsalt inimene , ja meile ka, kes on lihtsalt varas ja see on lihtsalt maitseasi, kas sa tolereerid varast või mitte; muidu oli rets ilus poiss,kaetud tattoodega; kelle kõhule oli kirjutatud "Siret"), tapnud 2 inimest
3. mõned nn radikaalsed kunstnikud, tapnud 0 inimest
4. 2 ehitustöölist, keda ma kohtasin ruudil (sõnast route!) Pärnu - Tallinn
5. Jeesus. Kes on igal pool. Ja mis vastus on test. Teile , 20. sajandi inimestele.
6. Minu isa.
7. Ja. Üllatuskülaline. Minu ema!
8. Ja veel. Üks asi. Spirituaaalsus. Ongi . Teise sõnaga. PUHAS RATSIONAALSUS.

Kommentaare ei ole: