neljapäev, juuli 27, 2006

Aurora:
Aitäh, Marion. Ma saan aru, et mul oli tõeline Post Traumatic Stress Disorder. Ja sellest ei tulegi päris kohe välja. Aga aitäh, et suutsid sama juttu veel kord kuulata. Nagu kriisiabi käsiraamat: lase tal rääkida ja ära väga palju õpeta.
Nüüd on see seljataga. Ja ma saan aru, et ma olin vahepeal tõesti väga, väga vihane, solvunud ja pettunud. Väga suures osas oma maailmast.Ja tõepoolest -- mitte mina ei andnud narkomaanile raha. Võin anda 100 krooni, aga mitte 100 000.
Aga mul on lahendus. Ma lähen ära.
Ja praegu lõpetasin just meigitegemise kasiinos, kus on moeseeria.
Leppisin taaskord ära fotograafiga. Üks modell näeb välja nagu 66.aasta debütant, väga spaced out. Ja teine nagu Alice, kelle make up artist on just avastanud seened. Aga Alicele ta neid ei andnudki.
Plastic. Fantastic.

Kommentaare ei ole: