teisipäev, jaanuar 29, 2008

Oops! I did it again

Rühmituse C perfokas eile õhtul.
Mälumäng, mida juhib T. Osalevad M, M boyfriend ja tundmatu tüdruk. T küsimused on väga head. L ja B on palja ülakehaga ning söövad banaane. Oksendavad lõpuks, mida kuulen, aga ei näe, sest olen hõivatud mälumängus osalejate vererõhu mõõtmisega. Poole mängu pealt saan ka aru, kuidas see aparaat töötab ning näidud hakkavad nullist erinema.
Võtan ka Rlt ning Vlt verd, paigutades neile veenikanüüle, mida nad lasevad voolata kolmeliitrisesse purki. Kolm liitrit verd kaotada tähendab ühele inimesele üsna kindlat surma. Vl torkan ühe veeni läbi, mida pole mul ammu juhtunud.
R on vannis, kus põleb L rott, kes suri mõned päevad tagasi vanadusse. R katkub ka krüsanteemide kroonlehti: armastab-ei armasta-armastab-ei armasta. Rott on viikingilaevas, mille meisterdas puust L boyfriend A, kes tegeleb rollimängudega. Sellest vist ka oskused. K näeb nukulik välja, tal on vihmavari käes ning ta teeb pauku. Mälumängu võitja saab purgi verd , mida ta on nõus jooma. Lõpuks süütan militaarseks otstarbeks mõeldud suitsupommi, mille taht põledes pritsib keeva väävlilöga mu käele, mis tekitab villid, aga mitte väga hullud. Suitsu ja haisu on palju. P annab kanepipõhist päikesepõletusevastast ge2eli, mis jahutab ning vaigistab valu.
Veel esinevad bändid TK ning TM ning hispaanlane JC ("Ma olen katalaan!" -- (palju hiljem)--"Kas sul boyfriend on? Mul on ka naine, aga ta on viie tuhande kilomeetri kaugusel."). Viimase meeldejäävaim tegu oma perfokas on oma uriini joomine. Klishee, aga toimib, st tekitab mus iiveldust. Hispaanlane ahistab mind afterpartyl, kindlasti olen selles natuke ise süüdi, aga põgenen taksoga. Ja ürituse publiku hulgast on kõige meeldejäävam külaline üks austraallane, maailmarändur, kes näeb välja täpselt nagu surnust üles tõusnud Agu Pilt, kes on endale kasvatanud habeme ja pikad juuksed. Ja nüüd on mul pohmakas, mis ei ole hea mõte, sest ma pean kirjutama artikli, kohtuma noore skulptori MMga ning õhtuks on mul kutse kahele Krahli esietendusele (nad muidu ei saada neid mulle), mille lavastajaks on soome kuulus kassitapja TM. Ma ei usu, et tema selle saatis, sest olen temaga suhelnud ainult aastataguse Kehaturu aftekal. Kuigi, iial ei või teada.
Ma võiks ometi ära õppida, et kiirel perioodil ei hangi endale sitta enesetunnet niimoodi.

Kommentaare ei ole: