neljapäev, oktoober 11, 2007

Uus ajastu

Aurora:

Mul on nüüd Messenger (seoses uue, parema arvutiga).

Ja ma leidsin perfoka/installatsiooni jaoks täiusliku kodumajapidamise instrumendi, mida KS veel täiuslikumaks teeb. Loodetavasti jõuab homseks valmis.
Ja mul on see disainer-õhtukleit, mida ma juba kuid olen silmas pidanud. Omanik tegi ekstra-allahindlust lisaks tava-alele. See on üleni siidist, nõukogude-lipu-punane ja rohelise triibuga ja pruuni voodriga. Investeering.
Ja üks tütarlaps saatis naisteajakirja jaoks vastused ära viimasel minutil.
Ja millelgi töö-intervjuu taolisel käisin täna hommikul. Järeldus: ma ei taha seda tööd vist , sest see muudab inimesed selliseks, nagu need, kellega kohtusin. Ja nemad ei taha suure tõenäosusega mind. Sest mul puudub ametlik kvalifikatsioon.

Kommentaare ei ole: