kolmapäev, august 22, 2007

Singer, not the song

Aurora

Alytus, Leedu

I
Ma saan v6itu oma v2hemalt 20 aastat, kui mitte rohkem, mind piinanud kompleksist, mis on seotud laulmise v6i millegi taolisega. Mitteverbaalse enda v2ljendamisega. Mis on tulnud faktist, et ma ei pea viisi, nagu v2iksem osa inimkonnast.
Kuna minu t66 siin festivalil, keeltes r22kimise karaoke ei t66ta muidu, kui v2hemalt kaheh22lses ettekandes. Sest originaalheli transkriptsioon on sedav6rd keeruline, et h22ldusm2rkidest hoolimata ei suuda yks inimene seda sujuvalt ette kanda. Mul on kyll imekena noor leedu lauljatar, aga ma pean ise ka ikkagi osalema. See on vabastav kogemus. Mikrofoni laulda v6i , noh, keeltes r22kida on peaaegu et eufooriline tunne. 6nneks inimesed ka osalevad seal linna populaarseimas kohvikus, kus see perfokas toimub. K6ik. On. Jumala. H2sti.

II

V. seisab tyhja poe ees, kus tema perfokas toimus ja mille aknaid ja p6randat noored festivali vabatahtlikud tema verest puhtaks kyyrivad ja laulab.
You have AIDS
Im sad to tell you that you have AIDS
Not just HIV but a full blown AIDS

See on Family Guyst.

Kommentaare ei ole: