laupäev, mai 05, 2007

Rahvameditsiinist

Aurora:
Üks valvekord galeriis (üks külastaja -- pereisa koos naise ja lapsega , kes käis ruume enne oma 40ndat juubelit üle vaatamas: "Kas galeriis ei või pidu korraldada?" ---"EI!!!" --- "Aga kas need bändiproovid on siin koguaeg? Eks ma siis keeran volüümi põhja ja homme kell kuus tulevad mu sõbrad näitust vaatama")
ja kolm artiklit hiljem.
Olen ma teada saanud, et väga loll on kasutada ahju pealt võetud kuumi kivisid kerge külmetuse ehk siis natuke valutava kurgu raviks. Kui pärast ilma sallita koju minna , on hääl totaalselt ära ja veel täna väga vilets enesetunne.Palavik. Mis ei ole hea. Arvestades Kuressaarde sõitu esmaspäeval. Kuumaprotseduure ei tohi kombineerida lisakülmetamisega.
Ja lugematu arv telefonikõnesid hiljem.Neiu X-lt. Need algavad eufooriaga : "Ma sain skulptuuri sisse! J. ise kutsus , ta teeb traditsiioonilise osakonna ja eksperimentaalse! Ja mina olen eksperimentaalses!" , lähevad edasi tõusvas, siis langevas joobes : " MM (tuntud parm-ajakirjanik ja luuletaja) ema viskas mu välja! Ja MM tegi V-le abielupaneku!", jätkuvad veelgi madalamal : "Ma helistasin õppejõule eile öösel kell 2 ja ütlesin talle, et elämä on laiffii.... ja et hindamine on läbi!", isegi veel madalamal : "Ma ei jõudnud hindamisele, mulle öeldi, et parem ongi , kui ma kohale ei tule, jätab parema mulje....Ja mulle anti teine võimalus, aga ma ei mäleta seda, ma olin nii purjus!" , et lõppeda tõdemusega: "Peab sellest tsüklist välja saama."
Viin ja surmatõbi.

Kommentaare ei ole: